Незважаючи на збройну агресію Кремля в Україні, німецька компанія Ultimo Fashion Group планує вивести на російський ринок чотири свої бренди – Smith & Soul, Milano Italy, HeartKiss, Elisa.And.Me. Однак через негативний політичний клімат і перенасиченість ринку, перспектива успіху цих брендів виглядає сумнівною.
Про це пишуть росЗМІ. За їхніми даними, Ultimo Fashion Group через дистриб’ютора Gerry Weber може почати поставки до Росії.
Так, у липні 2024 року компанія ТОВ “ЛіМ Холдинг”, яка представляє інтереси Ultimo Fashion Group у Росії, зареєструвала домени, що відповідають назвам чотирьох німецьких брендів із портфеля Ultimo Fashion Group: Smith & Soul, Milano Italy, HeartKiss та Elisa.And.Me.
Ці дії, за словами учасників рикну, свідчать про намір компанії вийти на російський ринок, попри всі політичні ризики та економічні складнощі, пов’язані з веденням бізнесу в країні. Ultimo Fashion Group була заснована у 1999 році Томасом Енгелем та Ясіном Шафаком і стала відомою завдяки своїм якісним європейським товарам. Продукція цих брендів вже представлена у кількох країнах Європи, і тепер компанія прагне розширити свою присутність у Росії.
Варто зазначити, що товари Ultimo Fashion Group вже доступні російським споживачам через маркетплейс Wildberries та інші канали онлайн-продажів. Однак плани з офіційного постачання та просування брендів у Росії вимагають значних інвестицій.
Попри всі ці зусилля, просування нових європейських брендів у Росії залишається викликом. Ринок уже перенасичений різноманітними пропозиціями, і навіть якісним товарам стає важко виділитися без значних вкладень у рекламу та яскраве позиціонування. Ці виклики посилюються негативним сприйняттям країни на міжнародній арені через її військові дії, що впливає на імідж брендів, які наважуються працювати в Росії.
До того ж, Gerry Weber – бренд середнього цінового сегмента, вже присутній на російському ринку через 141 магазин. Однак його популярність залишається обмеженою через недостатню представленість, особливо в регіонах, де “ЛіМ Холдинг” працює через партнерів. Не завжди вдається ефективно просувати бренд, що впливає на його конкурентоспроможність. Наприкінці 2023 року компанія навіть розірвала договір комісії з дистриб’ютором Smart Casual через слабкі продажі.