Close Menu
    • Українська
    • English
    Facebook X (Twitter) Instagram
    В тренді:
    • Бюджет Кремля від продажу газу не збагатився: «Газпром» більше не рятує Росію
    • Найкраща багата кутя на Різдво: що обов’язково покласти у страву
    • Не 5 і навіть не шість: вчені з’ясували, скільки органів чуття має людина
    • 90% природи – унікальні: острів біля берегів Африки назвали “раєм на Землі”
    • Податки для українців за кордоном: як сплачувати і чи загрожує біженцям “подвійний рахунок”
    • Нові правила бронювання: кому можуть анулювати захист від мобілізації
    • Обов’язковий техогляд авто: адвокат розкрив, чому його впровадження малоймовірне
    • Дав своє перше інтерв’ю: Міндіч розказав, як журналісти знайшли його в Ізраїлі
    • Українська
    • English
    Facebook X (Twitter) YouTube RSS
    Експерт
    • Всі новини
    • Україна
    • Політика
    • Економіка
    • Світ
    • Стиль життя
    • Авто
    • Технології
    • Суспільство
    • Здоров’я
    Експерт
    Home » Які німецькі авто не рекомендують купувати навіть у Німеччині

    Які німецькі авто не рекомендують купувати навіть у Німеччині

    Ольга СтепановаОльга Степанова22 Травня 2023, 10:043 Mins Read Авто
    Поділитись
    Facebook Twitter Telegram

    Німецький автопром, визнаний еталоном світового машинобудування, рік у рік все більше перетворюється на одноразовий. Портал Avtosota з’ясував, від яких моделей радять відмовлятися споживачам самі європейці.Німеччина давно працює на первинного покупця, змушуючи його міняти автомобіль чи не кожні три роки після закінчення гарантії, пише autotheme.info.
    «Вторинка» ж приносить колосальні доходи за рахунок деталей, що стрімко «вмирають». Так, машини-мільйонники — історія минулих років.
    Audi R8, TT та Volkswagen Sharan
    Приблизно після 2010 року навіть автоконцерни, що називають себе преміальними, перестали створювати надійну і якісну продукцію. Що ж, згадаємо про низку моделей, які планують вирушити на звалище історії.
    Серед них: Audi R8 і TT, що прославилися своєю «вбивністю», а також Volkswagen Sharan. До речі, останній експерти авторитетного агентства TÜV назвали одним з найбільш проблемних автомобілів , який завдає безліч клопотів під час експлуатації.
    “Поганці” за версією AutoBild та What Car
    А ось фахівці AutoBild давно критикують мотор BMW N63B44, який за десяток років пережив чимало доробок, що не позбавили V8 з двома турбінами характерних болячок. Скажімо, форсунки, що вічно підтікають, легко приведуть двигун до гідроудару. Про «масложор», гадаємо, згадувати зовсім не варто.
    До речі, надмірним пожиранням мастильних матеріалів страждають і вироби від VAG. Особливо з двигунами ЕА888 у варіаціях 1,8 та 2 літри. Ці агрегати розміняли кілька поколінь, але повністю позбутися підвищеної витрати олії їм так і не вдалося. Втім, як і від передчасного зношування ланцюга ГРМ. Адже раніше ланцюги тих же Audi ходили навіть більше, ніж самі мотори!
    До речі, не тільки німці вкрай не рекомендують до купівлі горезвісний седан А6, випущений у період з 2011 по 2018 рік. Скажімо, британські експерти What Car неодноразово вносили цю модель до рейтингу найненадійніших авто. Причина все та ж: слабкий ланцюг ГРМ, а разом із ним і перманентні проблеми з електрикою.
    Відзначився і Opel, включаючи Astra, що колись користується в Україні популярністю. Поміняти двигун на автомобілі молодше 2015 року – справа звичайна. Найчастіше страждають власники машин із 1,4-літровим агрегатом під капотом. Прокладки теплообмінника досить швидко починають розсихатися, що призводить до потрапляння олії до антифризу. Також у турбодвигуна слабкі поршні, ланцюг, що швидко розтягується, ГРМ і регулярні поломки системи охолодження.
    Тим часом представники загального німецького автоклубу ADAC лають:
    Кросовери BMW X3, випущені пізніше 2009 року, за систематичні несправності турбокомпресора і стартера.
    Mercedes-Benz E-класу — за старий ланцюг ГРМ, що все більше нагадує ланцюжок від велосипеда. Правда, мова в даному випадку йде про модифікацію Е200 – повнопривідні авто з потужнішими моторами подібною недугою не страждають.
    Регулярні складнощі з електрикою мають власники Mercedes-Benz A-класу, починаючи з 2018 року випуску.
    Горезвісний ГРМ завдає чимало клопоту і забирає гроші у власників GLА, які зійшли з конвеєра пізніше 2012 року.
    Після всього вищезгаданого навіть не хочеться говорити про прогалини в збірці, але й ними, на жаль, не гидує німецький автопром. Зазори кузова, хрусткі панелі, пластик, що облітає, «глючна» електроніка — всім цим і не тільки може похвалитися сучасний «технологічний» автомобіль з Німеччини. Найгірше, що подібних дефектів не позбавлений навіть непристойно люксовий Maybach, що вже там розповідати про решту.
     

    Новини автосвіту, тест-драйви, поради водіям, огляди моделей і тенденції ринку. Усе про автомобілі, інновації, безпеку руху та автоспорт — читайте в розділі «Авто».

    Читайте ЕКСПЕРТ у Google News Підписатися
    She Womo
    Останні новини
    Сьогодні

    Бюджет Кремля від продажу газу не збагатився: «Газпром» більше не рятує Росію

    13:21

    Найкраща багата кутя на Різдво: що обов’язково покласти у страву

    13:12

    Не 5 і навіть не шість: вчені з’ясували, скільки органів чуття має людина

    13:04

    90% природи – унікальні: острів біля берегів Африки назвали “раєм на Землі”

    12:55

    Податки для українців за кордоном: як сплачувати і чи загрожує біженцям “подвійний рахунок”

    12:46

    Нові правила бронювання: кому можуть анулювати захист від мобілізації

    12:38

    Обов’язковий техогляд авто: адвокат розкрив, чому його впровадження малоймовірне

    12:31

    Дав своє перше інтерв’ю: Міндіч розказав, як журналісти знайшли його в Ізраїлі

    12:22

    Людей згубила загадкова катастрофа: вчені знайшли незвичайне поховання в Шотландії

    12:13

    «Ждуни» з Мирнограда ховали від евакуації дітей, тепер дякують за вивезення до Донецька

    12:05
    Load More
    Категорії новин
    • Всі новини
    • Україна
    • Політика
    • Економіка
    • Світ
    • Стиль життя
    • Авто
    • Технології
    • Суспільство
    • Здоров’я
    Інформація
    • Про проект
    • Автори
    • Редакційна політика і стандарти
    • Політика конфіденційності
    • Правила коментування
    • Контакти
    expert.in.ua © 2025 Всі права захищено.

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.