У Європі недбалість за кермом швидко призводить до серйозних наслідків. Так, киянин Андрій поділився своєю історією з виданням “Твоя МАШИНА”: через розмову по телефону під час руху в Німеччині він втратив роботу кур’єра.
Поліція оштрафувала, додала бал у систему, а страхова підвищила тариф. “Я думав, що все минеться, та там інший підхід”, – зазначив він.
Багато українців через війну опинилися у європейських країнах, тож варто знати, до чого можуть призвести ті чи інші порушення.
У Франції водії починають із 12 балів, а новачки – з 6. Дзвінок за кермом під час руху – мінус два бали, непристебнутий пасок – мінус три. Нуль балів – позбавлення прав. Французький автоінструктор Марк Дюран із 15-річним досвідом розповів, що за кілька років після впровадження системи аварій стало на п’яту частину менше.
В Німеччині бали додаються, а не віднімаються. Набравши 8, водій втрачає право керувати. Один бал дають за користування телефоном у заторі, два – за проїзд на червоне світло, три – за керування напідпитку. Страхові підвищують тарифи на основі цих даних.
У Польщі новачкам дають 20 балів, досвідченим – 24. Перевищення швидкості на 50 км/год коштує 15 балів. Якщо протягом року порушень немає, бали автоматично зникають. Перевищення ліміту означає ануляцію прав із необхідністю повторного навчання.
В Італії водії починають з 20 балів, два роки без порушень додають ще десять. Але за проїзд на червоне світло забирають п’ять, за нетверезе кермування – десять, а за серйозні порушення – до п’ятнадцяти.
Нові правила вже зачепили як біженців з України, які тимчасово проживають у різних європейських державах, так і туристів, що подорожують континентом.
Новини автосвіту, тест-драйви, поради водіям, огляди моделей і тенденції ринку. Усе про автомобілі, інновації, безпеку руху та автоспорт — читайте в розділі «Авто».
