Close Menu
    • Українська
    • English
    Facebook X (Twitter) Instagram
    В тренді:
    • У The Economist розкрили, що має зробити Європа, аби врятувати Україну
    • Україна отримує мільярди, але не відчує їх: старі борги “зжирають” транш МВФ
    • Правила бронювання змінено: хто тепер не підлягає мобілізації
    • Москва піднімає ставки: The Hill розкриває нову стратегію Путіна у війні
    • Жах на Київщині: мати живцем спалила власного сина — подробиці справи
    • Телефон сідає за день? Лайфхаки для батареї, які працюють на 100%
    • 7 легких рецептів для швидкого схуднення без голоду
    • Рік Коня принесе удачу саме цим трьом знакам Зодіаку
    • Українська
    • English
    Facebook X (Twitter) YouTube RSS
    Експерт
    • Всі новини
    • Україна
    • Політика
    • Економіка
    • Світ
    • Стиль життя
    • Авто
    • Технології
    • Суспільство
    • Здоров’я
    Експерт
    Home » На якому пробігу починаються проблеми з авто: що саме ламається

    На якому пробігу починаються проблеми з авто: що саме ламається

    Ковальчук СвітланаКовальчук Світлана17 Листопада 2024, 21:173 Mins Read Авто
    Поділитись
    Facebook Twitter Telegram

    Чим більше кілометрів проходить ваш автомобіль, тим більше грошей потрібно для його підтримання на плаву. Заправка, страхування, техогляд, миття, незаплановані поломки, штрафи — перелік витрат на авто може змагатися з бюджетом на родинні канікули. Але коли ж справді варто чекати перших «дзвіночків» про наближення серйозних проблем?

    На основі досвіду багатьох водіїв і спеціалістів ми вирішили скласти огляд того, що і коли може почати «відмовляти» у вашій машині. Підказки на основі даних допоможуть передбачити витрати, а часом — навіть заздалегідь підготуватися до ремонту.

    30-40 тисяч кілометрів пробігу

    Це той етап, коли зазвичай зношуються гальмівні колодки. Для водіїв з активною манерою їзди це час першої заміни, яка стане початком шляху «дружби» з автосервісом. Ціни тут різні: від 500 гривень для бюджетних моделей до 10 000 гривень на преміальних авто, таких як Audi RS Q7. Ще одна деталь, що часто виходить з ладу на цьому пробігу, — тяги стабілізатора. Вони забезпечують стійкість авто на нерівних дорогах, і коли з’являється характерний «стук», час завітати до сервісу.

    60-80 тисяч кілометрів пробігу

    На цьому пробігу ваше авто може вимагати «великого ТО» — заміну ременів, роликів, охолоджувальної та гальмівної рідини. Ці витрати можуть сильно відрізнятись залежно від класу автомобіля: від 5 000 гривень на бюджетні моделі до 40 000 гривень на преміум. А крім цього, вже може знадобитися друга заміна гальмівних колодок і тяг стабілізатора.

    100-120 тисяч кілометрів пробігу

    Ось де справжні виклики. З цього моменту у двигунах можуть почати з’являтися «вікові» проблеми: підтікання оливи або антифризу. А ще перші проблеми з екологічними системами, особливо на дизельних моделях із стандартом Євро-6. Це час, коли водії дизельних авто починають відчувати наслідки неякісного пального.

    У машин з механічною коробкою передач також підходить час заміни зчеплення. Ціни тут не з приємних: ремонт вартуватиме від 8 до 10 тисяч гривень у сервісі, а запчастини обійдуться у 15-20 тисяч. Якщо ж ви власник преміум-марки, то приготуйтеся до значно вищих витрат.

    150-180 тисяч кілометрів пробігу

    Це той етап, коли варто звернути увагу на дорогі вузли — рульову рейку та амортизатори. Реставрація рульової рейки коштуватиме 15-30 тисяч гривень. Якщо амортизатори на вашому авто з активною підвіскою, то заміна всіх чотирьох може обійтися у суму до 100 тисяч гривень.

    200-250 тисяч кілометрів пробігу

    На цьому етапі чекайте проблем із турбіною та автоматичною коробкою передач. Ремонт турбіни стартує від 20 тисяч гривень, а ремонт АКПП обійдеться мінімум у 30-40 тисяч гривень. Також зазвичай на цьому етапі виходять з ладу каталізатори та сажові фільтри, а їх заміна або видалення коштує кілька сотень доларів.

    300 тисяч кілометрів і більше

    Для багатьох сучасних авто пробіг понад 300 тисяч кілометрів стає точкою неповернення. Витрати на ремонти можуть перевищити ціну самого автомобіля. Хоча є винятки — авто “старої школи”, вироблені між 1980-ми і початком 2000-х. При належному догляді вони можуть легко пройти понад пів мільйона кілометрів і все ще залишатися на ходу.

    Висновок: З віком авто вимагатиме все більше вкладень, особливо після позначки у 150-200 тисяч кілометрів. Автовласники повинні бути готові до зростання витрат, які з кожним наступним кілометром лише збільшуватимуться.

    Новини автосвіту, тест-драйви, поради водіям, огляди моделей і тенденції ринку. Усе про автомобілі, інновації, безпеку руху та автоспорт — читайте в розділі «Авто».

    Читайте ЕКСПЕРТ у Google News Підписатися
    авто автомобіль поломка
    She Womo
    Останні новини
    Сьогодні

    У The Economist розкрили, що має зробити Європа, аби врятувати Україну

    13:09

    Україна отримує мільярди, але не відчує їх: старі борги “зжирають” транш МВФ

    13:00

    Правила бронювання змінено: хто тепер не підлягає мобілізації

    12:49

    Москва піднімає ставки: The Hill розкриває нову стратегію Путіна у війні

    12:36

    Жах на Київщині: мати живцем спалила власного сина — подробиці справи

    12:24

    Телефон сідає за день? Лайфхаки для батареї, які працюють на 100%

    12:13

    7 легких рецептів для швидкого схуднення без голоду

    12:00

    Рік Коня принесе удачу саме цим трьом знакам Зодіаку

    11:49

    Українці можуть втратити дах над головою: нові плани Європи

    11:36

    Мобілізованим доведеться розкошелитися: чим забезпечить держава, а що треба купувати

    11:30
    Load More
    Категорії новин
    • Всі новини
    • Україна
    • Політика
    • Економіка
    • Світ
    • Стиль життя
    • Авто
    • Технології
    • Суспільство
    • Здоров’я
    Інформація
    • Про проект
    • Автори
    • Редакційна політика і стандарти
    • Політика конфіденційності
    • Правила коментування
    • Контакти
    expert.in.ua © 2025 Всі права захищено.

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.