Українці скуповують не лише новенькі автівки “з салону”, а й відносно свіжі вживані легковики. За перший квартал 2024-го наші співвітчизники придбали та ввелзи в країну майже 14 тисяч таких автівок. Йдеться, передовсім, про ті машини, вік яких не перевищує 5 років. З марок цих автомобілів можна зробити цікаві висновки.
Як повідомляє Укравтопром, за перші три місяці 2024 року українці ввезли в країну майже 14 тисяч автомобілів віком до 5 років. Саме стільки відносно “свіжих” вживаних автівок пройшло першу реєстрацію в Україні. Загалом першу реєстрацію пройшли 55,5 тисячі легковиків з пробігом – відтак, майже новими з них було придбано приблизно кожний четвертий.
Цікаво, що мало не вперше електромобілі становлять найбільшу частку з усіх ввезених автівок. Так, 40% з усіх ввезених майже нових легковиків виявилися “електричками”. Бензинових автівок трохи менше, 39%, а частка дизелів впала до 10%. Автівок з гібридними силовими установками – 7%, а автівок, прямо з заводу устаткованих газобалонним обладнанням, лише 4%.
Зазначимо, що тенденція до зростання питомої ваги “електричок” серед нових та відносно нових автівок характерна передовсім для країн Євросоюзу. Тож тут Україна явно не пасе задніх. Також збільшення кількості ввозимих до України електромобілів свідчить про довіру споживачів і автовласників до інфраструктури, що встановлюється в українських містах та, головне, поза ними.
Цікаво, які саме марки та моделі обирали власники “майже нових” автівок. З даних, що оприлюднив Укравтопром, зрозуміло, що найбільшим попитом серед вживаних авто віком до 5 років, що у першому кварталі поповнили український автопарк, користувались:
- Tesla Model 3 – 898 од.;
- Tesla Model Y – 870 од.;
- Hyundai Kona – 453 од.;
- Nissan Rogue – 444 од.;
- Mazda CX5 – 443 од.;
- Volkswagen iD.4 – 421 од.;
- Volkswagen Tiguan – 420 од.;
- Volkswagen Golf – 354 од.;
- Audi Q5 – 268 од.;
- Jeep Compass – 266 од.