Немає кращого індикатора якості при купівлі авто, ніж відгуки водіїв, які уже випробували особисто певну модель. Це найбільш незаангажовані оцінки, до того ж сформовані на досвіді тривалого використання машини.
Саме такі відгуки збирає американський сервіс Consumer Reports, який формує на їхній основі рейтинги та списки різноманітних споживчих товарів. Як пише видання GoBankingRates, нещодавно експерти сервісу склали список автомобілів, якими їхні користувачі залишились незадоволеними.
Щоби сформувати цей список, водіям поставили єдине запитання: “Якби у вас була можливість, чи купили б ви або взяли у лізинг цю ж машину знову?” Всього в опитуванні взяло участь понад 330 000 власників легкових автомобілів, позашляховиків, вантажівок та мінівенів.
У результаті було складено рейтинг незадоволеності споживачів. До нього увійшли автомобілі з найменшим відсотком задоволених власників. Біля кожної моделі вказано кількість водіїв, які б придбали таку ж машину ще раз. У всіх рейтинг задоволеності становить менше ніж 50%.
- Infiniti QX50 – 25%
- Volkswagen Taos – 38%
- Nissan Sentra – 39%
- Kia Sorento Hybrid – 42%
- Nissan Kicks – 44%
- Kia Seltos – 45%
- Mercedes-Benz C-Class – 46%
- Kia Forte – 47%
- Volkswagen Jetta – 47%
- Nissan Altima – 48%