Неякісний бензин може завдати великої шкоди автомобілю. Наприклад, може зруйнуватися фільтр та паливний насос у баку. Способів же “бодяжити” пальне – безліч.
Як розповіли в Dexpens, для цього, зокрема, можуть занижувати октанове число. Що призведе до нерівномірного згоряння пального у двигуні.
Водночас октанове число можуть і штучно завищувати – що також негативно впливає на двигун. Зокрема, додають:
- спирти та ефіри. Що за високої їх концентрації у паливі – близько 10% – призводить до зростання витрати пального, а в спеку може спровокувати утворення повітряних пробок у системі подачі пального;
- ароматичні вуглеводні. Це призводить до збільшення кількості нагару. Крім того, негативно впливає на фільтр у баку, трубки паливної системи, різні ущільнювачі тощо.
Ще один спосіб – збільшення вмісту в паливі сірки. У поєднанні з водяною парою, завжди присутньою при згорянні, вона призводить до виникнення сірчаної кислоти. Яка, зі свого боку, дуже негативно впливає на двигун.
Нерідко в пальне додають воду. Взимку, зокрема, це може спровокувати замерзання вологи та блокування фільтра.
Визначити ж, що використовуване пальне неякісне, можна самостійно – не вдаючись до лабораторного аналізу. Зокрема, при регулярному використанні “бодяги”:
- впаде потужність авто і воно не буде нормально їхати;
- авто погано запускатиметься;
- відбуватиметься постійна і глибока детонація, мотор дуже сильно трястиме;
- збільшиться витрата пального тощо.