Ательє The Little Car Company у співпраці з Bugatti випустили шість унікальних автівок з нагоди 100-річчя дебюту спорткару Bugatti Type 35 на Гран-Прі Ліона у 1924 році. Усі ці репліки відтворені в масштабі 75% та мають назву Baby II Type 35 Centenary Edition. Вони виготовлялися на замовлення колекціонерів та вже передані новим власникам – ані ціну, ані хто саме є новими щасливими водіями, не розголошують.
Як повідомляє Bugatti, репліки відповідають заводським номерам реальних спорткарів. Кожну з них випустили в унікальній лівреї гоночних автівок Type 35, які сторіччя тому викликали справжнє захоплення, спричинивши фурор у світі автоспорту. У Гран-прі Ліона 1924 року 6 автівок, керовані Жаном Шассанем (№7), П’єром де Віскайя (№18), Леоніко Гарньє (№21), Ернестом Фрідріхом (№13) та Мео Костантіні (№22) провели видовищний дебют, вигравши з величезним відривом (шоста була у резерві на випадок поломок). Згодом Type 35 здобув понад 2500 перемог і очолював рейтинговий п’єдестал протягом 10 років, ставши найуспішнішим гоночним автомобілем усіх часів.
Нинішні 6 “бебі-карів” створювалися вручну майстрами The Little Car Company у штаб-квартирі в Оксфордширі, Велика Британія. Усі вони мають алюмінієві кузови, латунні ідентифікаційні таблички в кабіні та фарбу Bleu de Lyon, що нагадує шість оригінальних гоночних автомобілів Type 35. Привід – сучасний, електричний.
Також виготовлені екземпляри Baby II Type 35 Centenary Edition мають унікальні номери шасі, які відповідають кожному з оригінальних автомобілів. Крім того, у конструкції кузова кожної моделі є кілька ексклюзивних деталей, таких як замковий дріт та спеціальні жалюзі радіатора, як на оригінальному Type 35.
По суті, відтворені Type 35 є іграшками для дітей багатіїв – дуже ексклюзивними та з чудовою легендою. Усі шість автівок вже продані приватним колекціонерам. Скільки саме коштували “бебі-кари” та хто став щасливими власниками, не розголошують.