Categories: Авто

На якому пробігу починаються проблеми з авто: що саме ламається

Чим більше кілометрів проходить ваш автомобіль, тим більше грошей потрібно для його підтримання на плаву. Заправка, страхування, техогляд, миття, незаплановані поломки, штрафи — перелік витрат на авто може змагатися з бюджетом на родинні канікули. Але коли ж справді варто чекати перших «дзвіночків» про наближення серйозних проблем?

На основі досвіду багатьох водіїв і спеціалістів ми вирішили скласти огляд того, що і коли може почати «відмовляти» у вашій машині. Підказки на основі даних допоможуть передбачити витрати, а часом — навіть заздалегідь підготуватися до ремонту.

30-40 тисяч кілометрів пробігу

Це той етап, коли зазвичай зношуються гальмівні колодки. Для водіїв з активною манерою їзди це час першої заміни, яка стане початком шляху «дружби» з автосервісом. Ціни тут різні: від 500 гривень для бюджетних моделей до 10 000 гривень на преміальних авто, таких як Audi RS Q7. Ще одна деталь, що часто виходить з ладу на цьому пробігу, — тяги стабілізатора. Вони забезпечують стійкість авто на нерівних дорогах, і коли з’являється характерний «стук», час завітати до сервісу.

60-80 тисяч кілометрів пробігу

На цьому пробігу ваше авто може вимагати «великого ТО» — заміну ременів, роликів, охолоджувальної та гальмівної рідини. Ці витрати можуть сильно відрізнятись залежно від класу автомобіля: від 5 000 гривень на бюджетні моделі до 40 000 гривень на преміум. А крім цього, вже може знадобитися друга заміна гальмівних колодок і тяг стабілізатора.

100-120 тисяч кілометрів пробігу

Ось де справжні виклики. З цього моменту у двигунах можуть почати з’являтися «вікові» проблеми: підтікання оливи або антифризу. А ще перші проблеми з екологічними системами, особливо на дизельних моделях із стандартом Євро-6. Це час, коли водії дизельних авто починають відчувати наслідки неякісного пального.

У машин з механічною коробкою передач також підходить час заміни зчеплення. Ціни тут не з приємних: ремонт вартуватиме від 8 до 10 тисяч гривень у сервісі, а запчастини обійдуться у 15-20 тисяч. Якщо ж ви власник преміум-марки, то приготуйтеся до значно вищих витрат.

150-180 тисяч кілометрів пробігу

Це той етап, коли варто звернути увагу на дорогі вузли — рульову рейку та амортизатори. Реставрація рульової рейки коштуватиме 15-30 тисяч гривень. Якщо амортизатори на вашому авто з активною підвіскою, то заміна всіх чотирьох може обійтися у суму до 100 тисяч гривень.

200-250 тисяч кілометрів пробігу

На цьому етапі чекайте проблем із турбіною та автоматичною коробкою передач. Ремонт турбіни стартує від 20 тисяч гривень, а ремонт АКПП обійдеться мінімум у 30-40 тисяч гривень. Також зазвичай на цьому етапі виходять з ладу каталізатори та сажові фільтри, а їх заміна або видалення коштує кілька сотень доларів.

300 тисяч кілометрів і більше

Для багатьох сучасних авто пробіг понад 300 тисяч кілометрів стає точкою неповернення. Витрати на ремонти можуть перевищити ціну самого автомобіля. Хоча є винятки — авто “старої школи”, вироблені між 1980-ми і початком 2000-х. При належному догляді вони можуть легко пройти понад пів мільйона кілометрів і все ще залишатися на ходу.

Висновок: З віком авто вимагатиме все більше вкладень, особливо після позначки у 150-200 тисяч кілометрів. Автовласники повинні бути готові до зростання витрат, які з кожним наступним кілометром лише збільшуватимуться.

Ковальчук Світлана

Recent Posts

Як оскаржити штраф від ТЦК та зняти арешт із майна — поради від адвоката

З початком повномасштабної війни мобілізація стала частиною життя в Україні, але разом із нею прийшло…

1 хв. ago

Проблеми для енергетики та транспорту. Синоптик обіцяє різке похолодання в Україні

В Україні за кілька днів почнеться різке похолодання. Про це повідомляє синоптик Наталія Діденко на…

10 хв. ago

Мережа вибухнула феєрією мемів після дозволу США бити по території РФ (фото)

Інтернет просто вибухнув після того, як президент США Джо Байден дав зелене світло на застосування…

13 хв. ago

Макрон заявив, що Путін не хоче миру і не готовий до переговорів

Російський диктатор Володимир Путін не хоче миру, не готовий вести переговори про нього. Він має…

21 хв. ago

Захід мав не розголошувати дозвіл на дальні удари по Росії – Жорін

Дозвіл Заходу на далекобійні удари по Росії мав залишитися секретом, щоб застати ворога зненацька. Проте…

23 хв. ago

Аеродроми, ППО, центри управління і не тільки: які цілі здатні знищити ракети ATACMS

Президент США Джо Байден нарешті дозволив застосовувати далекобійні ракети ATACMS вглиб території Росії. Про таке рішення повідомили західні…

56 хв. ago