Попри доступність цифрового сервісу з переоформлення автомобілів у додатку «Дія», більшість українців досі обирають традиційний офлайн-формат. Лише 20% угод купівлі-продажу авто укладаються через електронну платформу, тоді як решта — у сервісних центрах МВС.
Про це повідомляє Інститут дослідження авторинку. За даними установи, за квітень було зафіксовано понад 29 тисяч угод з продажу транспортних засобів, із яких майже 6 тисяч — через «Дію».
Хоча сервіс дозволяє укласти договір без відвідування держустанов, українці залишаються обережними. Причиною називають як звичку до паперового документообігу, так і обмежену обізнаність про цифрові можливості, а також недовіру до електронної форми договорів.
Експерти вважають, що підвищити популярність цифрового сервісу можуть роз’яснювальні кампанії та покращення функціоналу самої «Дії».