Дизельні автомобілі мають малу поширеність на нашому ринку, але в Європі такі машини все ще мають високий попит. Їх цінують за відмінну паливну економічність та тяжкість, що дозволяє без проблем буксирувати причепи чи каравани. Втім, як показує статистика, дизельні автомобілі менш надійні, ніж їхні брати і сестри на альтернативних видах палива.
Британський портал «WhatCar» опитав власників дизельних автомобілів у «Туманному Альбіоні», склавши антирейтинг із найненадійніших машин з таким типом двигуна.
У дослідженні враховувалася кількість технічних проблем за останні 2 роки, а також складність та дорожнеча їх усунення. Як не дивно, більшість з поломок була безпосередньо пов’язана з самими двигунами.
Найбільш “ламким” дизельним автомобілем був визнаний кросовер Ford Kuga (2013-2020). Рейтинг надійності цієї моделі становив 76,1%.
Власники таких машин повідомляли про часті поломки електричних систем, включаючи супутникову навігацію і мультимедійну систему, а також скаржилися на акумулятори, що швидко виходять з ладу.
Срібло в анти-ТОПі дісталося чеському сімейному «паркетнику» Skoda Karoq (2017-нині) з рейтингом надійності 76,9%.
За підрахунками аналітиків, дизельні «Кароки» мають такий самий відсоток несправностей, що й їхні бензинові аналоги, але їхня загальна оцінка в категорії безвідмовності набагато нижча (76,9% проти 96%). Найбільш поширеними проблемами з цими кросоверами стали поломки електричних систем, що не належать до двигуна.
Замкнув трійку найненадійніших дизельних машин у Великій Британії BMW 3-Series (2019-тепер).
Тільки 78% власників дизельних «трійок» повідомляли, що не стикалися за останні 2 роки ні з якими технічними проблемами. У решти опитаних виходили з ладу вихлопні системи, супутникова навігація, мультимедійна система, але самі двигуни лише в окремих випадках.