Українським водіям дали корисні поради та пояснили, який пробіг може бути критичним для вживаних автівок.
Вживане авто віком до 3 років – пробіг до 50 тисяч кілометрів
Може діяти гарантія від виробника на певні вузли. Ресурс автомобіля вичерпаний на 1/3, а серед потенційних недоліків експерти виділяють “скручування одометра”, нюанси з документами, проблеми з підвіскою тощо.
Вживане авто віком від 5 до 7 років – пробіг від 50 до 100 тис. км
Можливі дрібні пошкодження покриття біля колісних арок і на капоті. Деякі моделі ще можуть знаходитися на обмеженій гарантії від виробника, однак придбання подібної автівки призведе до глобального ТО із заміною ременів і роликів двигуна, фільтрів і робочих рідин, гальмівних дисків і крупних вузлів підвіски. Експерти не виключають, що власникам, можливо, доведеться придбати новий акумулятор та оновити систему кондиціонування.
Вживане авто віком до 10 років – пробіг від 100 до 150 тис. км
Ці автомобілі залишаються без гарантійної підтримки. Буде помітний знос водійського сидіння, обшивки рульового колеса, ручки механічної КПП. На кузові можуть з’явитися вм’ятини. Експерти не виключають проблем з електрикою, паливною апаратурою, кліматичною установкою та коробкою передач. Така покупка ризикована та вимагає додаткової уваги.
Вживане авто віком понад 10 років – пробіг понад 200 тисяч кілометрів
При такому пробігу частішають різні технічні проблеми й з ладу вже виходять заводські комплектуючі. Власники повинні бути готові до постійного відвідування СТО, де їм порадять замінити вузли, провести капітальний ремонт двигуна, а також оновити АКПП. Також експерти попереджають про виникнення корозії. Купувати такі автомобілі – дуже ризикована справа.