Сучасні автомобілі стали набагато дорожчими за моделі, які продавалися ще десять років тому. Деякі нові авто і зовсім не варті своїх грошей.
Експерти назвали 8 нових автомобілів, які не варто купувати, пише GOBankingRates.
Audi Q7
Audi Q7 пропонує розкішний інтер’єр і багате оснащення. Проте майстер-механік і засновник Car Fixer Guide Майкл Домінгес вважає, що ціни на цей кросовер занадто завищені.
“Одна з моделей, яка одразу спадає на думку – це Audi Q7. Хоча вона може похвалитися розкішшю, висока вартість обслуговування і мінімальні поліпшення порівняно з попереднім модельним роком ускладнюють виправдання підвищеної рекомендованої роздрібної ціни. Її перевершують такі конкуренти, як BMW X5 і Lexus RX 350, які пропонують аналогічні розкішні зручності за більш оптимальною ціною”, – сказав експерт.
Cadillac Escalade
Cadillac Escalade є одним із найрозкішніших американських позашляховиків на ринку. Тому модель має відповідну вартість.
Майкл Домінгес заявив, що не рекомендує купувати новий Cadillac Escalade. За його словами, позашляховик 2025 модельного року не отримав відчутних змін порівняно з попередником.
“Хоча він поставляється з безліччю опцій, він не обов’язково пропонує більше, ніж Chevrolet Tahoe 2023 року, значно дешевший позашляховик з аналогічним двигуном і функціями”, – пояснив експерт.
Mercedes-Benz C-Class
Засновник Off Road Genius Ліам Лукас поділився, що йому подобається Mercedes-Benz C-Class, але ціни на модель занадто завищені. Також він зазначив, що цей автомобіль має дуже високу вартість обслуговування.
“Хоча це преміальний автомобіль із висококласними функціями, його ціна значно зросла, випереджаючи його вдосконалення. Базова модель коштує понад 40 000 доларів (у США). З додатковими функціями ціна може легко сягнути 60 000 доларів, що досить багато, враховуючи, що конкуренти, такі як Audi A4 або BMW 3 Series, пропонують аналогічні або кращі функції за нижчою або порівнянною ціною”, – сказав він.
Land Rover Range Rover Sport
Ліам Лукас також не рекомендує купувати Land Rover Range Rover Sport. Експерт зазначив, що стартова ціна на цю модель у США становить 83 700 доларів.
“Хоча це розкішний позашляховик із позашляховими можливостями, конкуренти на кшталт Jeep Grand Cherokee пропонують схожі характеристики та розкіш за меншу вартість”, – наголосив він.
Ford Bronco Raptor
Автомобільний інженер і засновник Automotive Widget Роберт Лутерцо заявив, що Ford Bronco Raptor один із найбільш переоцінених повнопривідних автомобілів на ринку.
“Його акцент на позашляхових характеристиках може призвести до компромісів, коли справа дійде до повсякденної практичності та комфорту. Агресивне налаштування підвіски і позашляхові шини можуть призвести до менш комфортного водіння по дорозі. Крім того, акцент на позашляхових функціях може означати, що певні зручності та розкіш, притаманні іншим позашляховикам, або відсутні, або пропонуються як дорогі додаткові пакети”, – розповів експерт.
Rivian R1T
Інженер-механік і редактор AutoGlobes Талха Атта вважає, що Rivian R1T занадто дорога модель. Він пояснив, що компанія випускає занадто мало електричних пікапів, щоб знизити початкову вартість у 71 700 доларів.
“Як електричний пікап, Rivian R1 орієнтований на відносно нішевий ринок, принаймні на ранніх стадіях. Цей обмежений попит може призвести до більш високих виробничих витрат на одиницю продукції, які можуть бути перекладені на споживача більш високою вартістю”,
BMW iX
Співзасновник Pick and Pull Sell Car Нік Робінсон впевнений, що характеристики BMW iX не виправдовують високу вартість електрокросовера. Він зазначив, що конкуренти, такі як Tesla Model X, Audi e-tron і Mercedes-Benz EQC, пропонують більше за свою ціну.
“У BMW iX спірний дизайн, посередній запас ходу в 482 кілометри. Це досить середній показник навіть порівняно з іншими моделями BMW. Крім того, він не виправдовує свою високу вартість. Цю модель не варто купувати, коли на ринку є кращі та дешевші альтернативи”, – заявив Робінсон.
Toyota Sienna
Toyota Sienna може здатися чудовим вибором для тих, хто шукає надійний і практичний сімейний автомобіль. Проте експерт з автомобільної промисловості компанії AutoInsurance.org Мелані Муссон вважає, що японський автовиробник припустився помилки, зробивши ставку на гібридні технології.
“Toyota Sienna занадто дорога. Виробників мінівенів не так багато, а Sienna вже багато років є одним із найнадійніших варіантів. Відмова від негібридних модифікацій не тільки робить модель дорожчою, а й робить її менш придатною для потреб багатьох водіїв мінівенів”, – пояснила вона.