Попит на кросовери в Україні досяг нових висот. За дев’ять місяців 2024 року українці придбали 53 тисячі нових легкових автомобілів, що на 21% більше, ніж торік, повідомляє УкрАвтопром. У цьому рейтингу популярності безумовним фаворитом став компактний кросовер Renault Duster. Лише цього року ця модель, яка вже давно підкорила українські дороги, знайшла 5060 нових власників.
Renault Duster — це модель, яка почала свій шлях під брендом Dacia ще в 2009 році, але згодом отримала реноме під маркою Renault. Схоже, українцям припав до душі її універсальний характер: цей кросовер — ідеальний вибір для тих, хто цінує надійність та прохідність за адекватну ціну.
На другому та третьому місцях у списку найбільш популярних моделей кросоверів розташувалися Toyota RAV4 і Mazda CX-5. Toyota RAV4 продали у кількості 3402 авто, тоді як Mazda CX-5 знайшла 1459 нових власників. Український ринок наповнився і більш технологічними рішеннями: електричний Volkswagen ID.4 здобув 1410 реєстрацій, роблячи значний внесок у поступовий перехід країни на електромобілі.
Також українці продовжують надавати перевагу класичним маркам і моделям. У списку лідерів продажів кросовери Kia Sportage (1315 одиниць) і Hyundai Tucson (1078 одиниць) теж зайняли значні позиції, підтверджуючи любов українців до надійних та перевірених автомобілів.
Цікаво, що до десятки найбільш популярних моделей увійшли і більш традиційні моделі, як Toyota Camry (1069 одиниць) та Škoda Octavia (998 одиниць), що демонструють баланс між впевненістю у звичних моделях і прагненням до нових технологій. У лідери також вийшли Volkswagen Touareg (966 одиниць) та Škoda Kodiaq (961 одиниця).
Отже, у світі, де українські дороги зазвичай асоціюються з непередбачуваністю, автомобілісти роблять вибір на користь кросоверів, які здатні адаптуватися до будь-яких умов. Показники продажів підтверджують: українці віддають перевагу надійності, багатофункціональності та безпеці на дорозі.