Close Menu
    • Українська
    • English
    Facebook X (Twitter) Instagram
    В тренді:
    • У Туреччині знайшли стародавню фреску, що доводить ключовий біблійний мотив про Ісуса
    • Зимові віруси атакують: експерт назвав 6 змін, які рятують імунітет
    • Де тепло і сонячно в січні: п’ять найкращих напрямків, щоб погрітися
    • Блекаут в Україні: експерт пояснив, від чого залежить колапс
    • Вступ України до ЄС до 2027 року дипломати назвали ” нісенітницею”
    • Настає вирішальний момент для України: чому Стубб скасував візит до США та приїде до Берліна
    • США скасовують санкції проти білоруського калію — ЗМІ Білорусі цитують посланця Трампа
    • Землю накрила магнітна буря “червоного” рівня: як покращити самопочуття
    • Українська
    • English
    Facebook X (Twitter) YouTube RSS
    Експерт
    • Всі новини
    • Україна
    • Політика
    • Економіка
    • Світ
    • Стиль життя
    • Авто
    • Технології
    • Суспільство
    • Здоров’я
    Експерт
    Home » Визнані недієздатними: мости Метро і Патона в Києві не можна використовувати

    Визнані недієздатними: мости Метро і Патона в Києві не можна використовувати

    Ольга СтепановаОльга Степанова02 Лютого 2024, 09:002 Mins Read Київ
    Поділитись
    Facebook Twitter Telegram

    Мости Метро і Патона в Києві офіційно перебувають у недієздатному стані вже не перший рік. Влада не поспішає починати ремонтні роботи, незважаючи на аварійність споруд. Про це в інтерв’ю Liga.net розповів інженер і транспортний експерт Дмитро Беспалов.

    За його словами, є п’ять станів для критично важливих транспортних споруд: від першого нового стану до п’ятого недієздатного. Мости Патона і Метро перебувають у п’ятому стані.

    У матеріалі йдеться про те, що ще влітку 2023 року Державна комісія з перевірки мостових споруд визнала аварійними мости Патона і Метро та кожен десятий міст в Україні. Ба більше, у 2017 році в Київській міськдержадміністрації заявляли, що за висновком комплексного спеціального обстеження загальний експлуатаційний стан мосту Метро було визначено як “недієздатний”.

    “Я інженер і не розумію, як можна експлуатувати споруду, яку ми визнаємо офіційно за нашими нормами і стандартами недієздатною. Це повна деградація всього інженерного. І якщо ми будемо продовжувати так і далі, я боюся, що ми просто втратимо всю свою інфраструктуру”, — заявив Беспалов.

    За його словами, міст Патона є архітектурною пам’яткою, а тому, згідно з чинним законодавством, його можна тільки відреставрувати або відремонтувати. Капітальний ремонт або реконструкцію проводити не можна. З мостом Метро інша ситуація — його можна капітально ремонтувати.

    Однак, як зазначив експерт, у разі аварійної ситуації доведеться говорити про будівництво нового мосту або відновлення.

    Коли почнуться ремонтні роботи

    Неназване джерело в Кабміні заявило, що ремонтні роботи можуть початися відразу після того, як буде запущено рух на Подільському мосту.

    “Київ, те, що ми зараз бачимо, активно добудовує Подільсько-Воскресенський міст. Я думаю, щойно вони запустять по ньому нормальний рух, то почнуть закривати мости на капітальний ремонт”, — заявило джерело.

    Безпалий, зі свого боку, заявив, що відкриття руху Подільським мостом може справді поліпшити ситуацію. Однак на це потрібен час. У світовій практиці прийнято ремонтувати одну частину, тоді як інша буде функціонувати. Але через конструктивні особливості зробити це з мостами Патона і Метро буде проблематично.

    Видання пише, що хаосу на дорогах можна уникнути. У цьому впевнені як джерело в Кабміні, так і Безпалий. Так, можна закрити мости для приватного транспорту, але дозволити користуватися ними громадському та екстреному видам транспорту.

    Раніше Голова Офісу трансформації Максим Бахматов заявив, що ремонт проблемних станцій київського метрополітену коштуватиме мільярд гривень. За його словами, у столиці не займалися поточним ремонтом станцій метро протягом 13 років. Підтікання спостерігаються також на станціях “Почайна”, “Святошино”, “Тараса Шевченка”.

    Оперативні новини Києва: події, рішення влади, транспорт, безпека, життя киян і міські ініціативи — усе найважливіше про життя столиці України читайте в розділі «Київ».

    Читайте ЕКСПЕРТ у Google News Підписатися
    дмитро беспалов київ міст метро міст патона мосты
    She Womo
    Останні новини
    Сьогодні

    У Туреччині знайшли стародавню фреску, що доводить ключовий біблійний мотив про Ісуса

    16:13

    Зимові віруси атакують: експерт назвав 6 змін, які рятують імунітет

    16:04

    Де тепло і сонячно в січні: п’ять найкращих напрямків, щоб погрітися

    15:55

    Блекаут в Україні: експерт пояснив, від чого залежить колапс

    15:46

    Вступ України до ЄС до 2027 року дипломати назвали ” нісенітницею”

    15:34

    Настає вирішальний момент для України: чому Стубб скасував візит до США та приїде до Берліна

    15:28

    США скасовують санкції проти білоруського калію — ЗМІ Білорусі цитують посланця Трампа

    15:14

    Землю накрила магнітна буря “червоного” рівня: як покращити самопочуття

    14:59

    Сюрприз з 1930-х: подружжя знайшло таємну кімнату під час ремонту

    13:51

    Дієтологиня розповіла, які продукти краще їсти взимку — наука проти міфів

    13:37
    Load More
    Категорії новин
    • Всі новини
    • Україна
    • Політика
    • Економіка
    • Світ
    • Стиль життя
    • Авто
    • Технології
    • Суспільство
    • Здоров’я
    Інформація
    • Про проект
    • Автори
    • Редакційна політика і стандарти
    • Політика конфіденційності
    • Правила коментування
    • Контакти
    expert.in.ua © 2025 Всі права захищено.

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.