Close Menu
    • Українська
    • English
    Facebook X (Twitter) Instagram
    В тренді:
    • Українець після поповнення картки був змушений заплатити банку 30%, бо не зміг пояснити походження коштів
    • На фронті загинув командир РДК Денис Капустін
    • Росія атакувала Київ: сталась пожежа, є постраждалі. Фото
    • Вчені спрогнозували, яким буде перший контакт людства з інопланетянами
    • Золото і платина б’ють рекорди: скільки тепер коштують метали
    • Магнітна буря 27 грудня: яка її потужність
    • Крилаті ракети над Україною та балістика: Повітряні сили попередили про небезпеку
    • Сповільнення Землі змінило історію життя: як подовження дня дало старт появі кисню
    • Українська
    • English
    Facebook X (Twitter) YouTube RSS
    Експерт
    • Всі новини
    • Україна
    • Політика
    • Економіка
    • Світ
    • Стиль життя
    • Авто
    • Технології
    • Суспільство
    • Здоров’я
    Експерт
    Home » Розв’язку на Оболоні за 2 млрд грн Кличко будує, щоб поліпшити доходи Епіцентру – правозахисник

    Розв’язку на Оболоні за 2 млрд грн Кличко будує, щоб поліпшити доходи Епіцентру – правозахисник

    Ольга СтепановаОльга Степанова12 Липня 2023, 18:263 Mins Read Київ
    Поділитись
    Facebook Twitter Telegram

    Про це у своєму блозі написав правозахисник Юрій Гончаренко.

    Він наводить дані, згідно з якими формальна вартість закупівлі у 1,3 млрд грн не відповідає дійсності, натомість згідно з аудиторськими висновками, на об’єкт планують витратити щонайменше 2 млрд грн. Крім того, попри озвучені підрядником строки – до кінця 2024 року, реально роботи будуть вестися щонайменше до кінця 2025 року. При цьому чинним планом соціально-економічного розвитку у 2023 році передбачено фінансування робіт на об’єкті лише на 265 млн грн.

    За даними спільноти “Пасажири Києва”, розрахунків ефективності розв’язки на Оболоні так ніхто і не надав. “Або є що приховувати, або просто не рахували”, – роблять висновок активісти. Крім того, вони додають, що розв’язка стане пеклом для пішоходів, особливо з маломобільних груп. “Будь-якій людині шлях і час на перехід вул. Богатирської з одного на інший бік збільшиться в рази. Причому доведеться користуватися сходами чи пандусом, коли зараз це можна подолати швидко без будь-яких підйомів. Людям на візках і так нелегко по місту рухатись, а тут потрібно докласти додаткові зусилля на рівному місці”, – пишуть автори.

    “Втім, у розв’язки на Оболоні, схоже, ще більш приземлена мета – зменшити шлях водія до однієї єдиної точки – до торгового центру “Епіцентр”, – вважає експерт. А отже, 2 млрд грн коштів киян будуть витрачені виключно для того, аби Олександр та Галина Гереги (6-те місце в українському Forbes за 2022 рік зі статками понад $1,2 млрд) і надалі могли заробляти якомога більше на своїй комерційній нерухомості.

    “До слова, це уже не перший раз, коли місто ухвалює транспортні рішення в інтересах “Епіцентру”. Жителям району Саперна Слобідка добре відома історія з розворотом біля магазину “Леруа Мерлен”, прямого конкурента “Епіцентру”, який прибрали, аби покупцям було складніше добиратися до них з лівого берега і вони віддавали перевагу ТЦ Герег. Щоправда, тоді обійшлось просто ліквідацією одного зручного перехрестя”, – написав Гончарук.

    Автор задається питаннями: яку частину від розв’язки на Полярній профінансують власники “Епіцентру”? “Чи компенсують вони хоча б частину втрат для економіки міста через корки, в яких будуть стояти автомобілі зі сторони Вишгорода до кінця 2025 року і всі, хто їде з Виноградаря на Оболонь і в зворотній бік? Чи поніс хтось відповідальність за проектування величезного торгового центру без такої розв’язки? Як взагалі відбувається проектування доріг в місті, де навіть офіційні показники населення в 1,5-2 рази занижені відносно реальних? І чому ухвалюється рішення будувати нові об’єкти без завершення старих довгобудів? Які ризики того, що розв’язка на Оболоні стане таким самим довгобудом (з огляду на те, що в 2023 році на неї є лише 15% коштів), коли меру / Герегам / власникам інших торгових центрів чи житлових комплексів заманеться за кошти всіх киян побудувати собі нову і таку “необхідну” транспортну інфраструктуру?”, – йдеться в блозі.

    На думку правозахисника, на всі ці питання мер мав би відповісти публічно. “Проте публічно він може лише жалітися на дискредитацію і записувати відеоролики з сумнівних об’єктів, тим самим підтверджуючи свою особисту зацікавленість в їхній реалізації”, – резюмує автор.

    Оперативні новини Києва: події, рішення влади, транспорт, безпека, життя киян і міські ініціативи — усе найважливіше про життя столиці України читайте в розділі «Київ».

    Читайте ЕКСПЕРТ у Google News Підписатися
    She Womo
    Останні новини
    Сьогодні

    Українець після поповнення картки був змушений заплатити банку 30%, бо не зміг пояснити походження коштів

    08:45

    На фронті загинув командир РДК Денис Капустін

    08:32

    Росія атакувала Київ: сталась пожежа, є постраждалі. Фото

    08:06

    Вчені спрогнозували, яким буде перший контакт людства з інопланетянами

    07:41

    Золото і платина б’ють рекорди: скільки тепер коштують метали

    07:32

    Магнітна буря 27 грудня: яка її потужність

    07:27

    Крилаті ракети над Україною та балістика: Повітряні сили попередили про небезпеку

    01:44

    Сповільнення Землі змінило історію життя: як подовження дня дало старт появі кисню

    00:57

    Українських біженців попередили про подвійні податки за кордоном: що чекає на наших земляків

    00:46

    Новий штам грипу атакує: лікарі попереджають про небезпечні симптоми

    00:38
    Load More
    Категорії новин
    • Всі новини
    • Україна
    • Політика
    • Економіка
    • Світ
    • Стиль життя
    • Авто
    • Технології
    • Суспільство
    • Здоров’я
    Інформація
    • Про проект
    • Автори
    • Редакційна політика і стандарти
    • Політика конфіденційності
    • Правила коментування
    • Контакти
    expert.in.ua © 2025 Всі права захищено.

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.