• Українська
    • English
    Facebook X (Twitter) Instagram
    В тренді:
    • ТЦК можуть дістати ухилянтів навіть у Європі та США
    • Чехія використовує українських мігрантів як дешеву робочу силу
    • Літнє тепло повернеться до України лише наприкінці червня
    • В Україні готуються до зміни прем’єра: названо можливих кандидатів
    • Сини Трампа запускають “золотий” смартфон та власну мобільну мережу
    • Вчені зафіксували аномальні імпульси під антарктичним льодом
    • Кирило Буданов “засвітив” шрам на руці: що відомо про поранення
    • Ізраїль ударив по іранському телебаченню в прямому ефірі
    • Українська
    • English
    Facebook X (Twitter) Instagram
    Експерт
    Підтримати нас
    • Всі новини
    • Україна
    • Політика
    • Економіка
    • Світ
    • Стиль життя
    • Авто
    • Технології
    • Суспільство
    • Здоров’я
    Експерт
    Головна сторінка » Які німецькі авто не рекомендують купувати навіть у Німеччині

    Які німецькі авто не рекомендують купувати навіть у Німеччині

    Ольга СтепановаОльга Степанова22 Травня 2023, 10:043 хвилини на читання Авто
    Поділитись
    Facebook Twitter Telegram

    Німецький автопром, визнаний еталоном світового машинобудування, рік у рік все більше перетворюється на одноразовий. Портал Avtosota з’ясував, від яких моделей радять відмовлятися споживачам самі європейці.Німеччина давно працює на первинного покупця, змушуючи його міняти автомобіль чи не кожні три роки після закінчення гарантії, пише autotheme.info.
    «Вторинка» ж приносить колосальні доходи за рахунок деталей, що стрімко «вмирають». Так, машини-мільйонники — історія минулих років.
    Audi R8, TT та Volkswagen Sharan
    Приблизно після 2010 року навіть автоконцерни, що називають себе преміальними, перестали створювати надійну і якісну продукцію. Що ж, згадаємо про низку моделей, які планують вирушити на звалище історії.
    Серед них: Audi R8 і TT, що прославилися своєю «вбивністю», а також Volkswagen Sharan. До речі, останній експерти авторитетного агентства TÜV назвали одним з найбільш проблемних автомобілів , який завдає безліч клопотів під час експлуатації.
    “Поганці” за версією AutoBild та What Car
    А ось фахівці AutoBild давно критикують мотор BMW N63B44, який за десяток років пережив чимало доробок, що не позбавили V8 з двома турбінами характерних болячок. Скажімо, форсунки, що вічно підтікають, легко приведуть двигун до гідроудару. Про «масложор», гадаємо, згадувати зовсім не варто.
    До речі, надмірним пожиранням мастильних матеріалів страждають і вироби від VAG. Особливо з двигунами ЕА888 у варіаціях 1,8 та 2 літри. Ці агрегати розміняли кілька поколінь, але повністю позбутися підвищеної витрати олії їм так і не вдалося. Втім, як і від передчасного зношування ланцюга ГРМ. Адже раніше ланцюги тих же Audi ходили навіть більше, ніж самі мотори!
    До речі, не тільки німці вкрай не рекомендують до купівлі горезвісний седан А6, випущений у період з 2011 по 2018 рік. Скажімо, британські експерти What Car неодноразово вносили цю модель до рейтингу найненадійніших авто. Причина все та ж: слабкий ланцюг ГРМ, а разом із ним і перманентні проблеми з електрикою.
    Відзначився і Opel, включаючи Astra, що колись користується в Україні популярністю. Поміняти двигун на автомобілі молодше 2015 року – справа звичайна. Найчастіше страждають власники машин із 1,4-літровим агрегатом під капотом. Прокладки теплообмінника досить швидко починають розсихатися, що призводить до потрапляння олії до антифризу. Також у турбодвигуна слабкі поршні, ланцюг, що швидко розтягується, ГРМ і регулярні поломки системи охолодження.
    Тим часом представники загального німецького автоклубу ADAC лають:
    Кросовери BMW X3, випущені пізніше 2009 року, за систематичні несправності турбокомпресора і стартера.
    Mercedes-Benz E-класу — за старий ланцюг ГРМ, що все більше нагадує ланцюжок від велосипеда. Правда, мова в даному випадку йде про модифікацію Е200 – повнопривідні авто з потужнішими моторами подібною недугою не страждають.
    Регулярні складнощі з електрикою мають власники Mercedes-Benz A-класу, починаючи з 2018 року випуску.
    Горезвісний ГРМ завдає чимало клопоту і забирає гроші у власників GLА, які зійшли з конвеєра пізніше 2012 року.
    Після всього вищезгаданого навіть не хочеться говорити про прогалини в збірці, але й ними, на жаль, не гидує німецький автопром. Зазори кузова, хрусткі панелі, пластик, що облітає, «глючна» електроніка — всім цим і не тільки може похвалитися сучасний «технологічний» автомобіль з Німеччини. Найгірше, що подібних дефектів не позбавлений навіть непристойно люксовий Maybach, що вже там розповідати про решту.
     

    Читайте також

    Уже 9 українських водіїв втратили права через порушення військового обліку

    ТОП-5 авто, які зараз не варто купувати в Україні: ризики, про які мовчать продавці

    За запаску старшу за 5 років водіям загрожує штраф і евакуація авто

    Останні новини
    Сьогодні

    ТЦК можуть дістати ухилянтів навіть у Європі та США

    21:22

    Чехія використовує українських мігрантів як дешеву робочу силу

    21:18

    Літнє тепло повернеться до України лише наприкінці червня

    21:14

    В Україні готуються до зміни прем’єра: названо можливих кандидатів

    21:00

    Сини Трампа запускають “золотий” смартфон та власну мобільну мережу

    20:53

    Вчені зафіксували аномальні імпульси під антарктичним льодом

    20:33

    Кирило Буданов “засвітив” шрам на руці: що відомо про поранення

    19:53

    Ізраїль ударив по іранському телебаченню в прямому ефірі

    19:37

    Зарплати та ціни: у Польщі продукти дешевші, а зарплати вищі

    19:29

    Як приготувати малосольні огірки на мінеральній воді за 2 дні

    19:19
    Дивитись ще
    Категорії новин
    • Всі новини
    • Україна
    • Політика
    • Економіка
    • Світ
    • Стиль життя
    • Авто
    • Технології
    • Суспільство
    • Здоров’я
    Інформація
    • Про проект
    • Автори
    • Редакційна політика і стандарти
    • Політика конфіденційності
    • Правила коментування
    • Контакти
    expert.in.ua © 2025 Всі права захищено.

    Введіть вище запит та натисніть Enter для пошуку. Натисніть Esc, щоб скасувати.