• Українська
    • English
    Facebook X (Twitter) Instagram
    В тренді:
    • Українцям розповіли, кому можуть заблокувати рахунки: виїзд за кордон не врятує
    • Зливали за $100 секретну інформацію: податківців викрили на продажі даних у РФ
    • Обвал цін на сезонні продукти: ягодами можна буде запастися, але дуже швидко
    • Скільки коштує навчання у вишах Польщі: найдорожчі та найдешевші спеціальності
    • Готові до війни будь-якої секунди: у Китаї пригрозили сусідній країні
    • Хто має право вручати повістку і чи можна від неї відмовитися: детальне пояснення
    • Прогноз щодо долара збувається: що зробили з курсом у банках України
    • Пєсков розповів, про що саме буде меморандум між Україною та РФ
    • Українська
    • English
    Facebook X (Twitter) Instagram
    Експерт
    Підтримати нас
    • Всі новини
    • Україна
    • Політика
    • Економіка
    • Світ
    • Стиль життя
    • Авто
    • Технології
    • Суспільство
    • Здоров’я
    Експерт
    Головна сторінка » В Україні розроблять ударно-розвідувальний безпілотник

    В Україні розроблять ударно-розвідувальний безпілотник

    Ольга СтепановаОльга Степанова17 Травня 2021, 07:003 хвилини на читання Новини технологій
    Поділитись
    Facebook Twitter Telegram

    Провідні українські підприємства розроблять ударно-розвідувальний безпілотник за власні кошти.

    Провідні підприємства авіаційної галузі України за власні кошти розроблять ескізний проєкт оперативно-стратегічного ударно-розвідувального важкого безпілотного авіаційного комплексу (БпАК) з вітчизняним двигуном. Про це повідомляє Експерт з посиланням на АРМІЯ.INFORM.

    До речі, наша держава – одна з семи країн, яка має повний цикл завершеного виробництва авіаційної техніки та висококваліфікований науково-технічний, інженерно-технічний та випробувальний склад. Відповідно, виготовляючи високотехнологічну продукцію, завжди отримуємо пріоритет у питаннях військово-технічного співробітництва з закордонними країнами.

    Безпосередньо на ДП «АНТОНОВ» виготовлятимуть платформу, яка складатиметься з фюзеляжу, крила, оперення, шасі та двигуна – АІ-450, що серійно виготовляється ДП «Івченко-Прогрес». Своєю чергою, маючи двигун та платформу, на БпАК є можливість встановити бортове та наземне радіоелектронне обладнання, таке як: пілотажно-навігаційне, радіозв’язне, розвідувальне, ударне та інше. Це буде доручено здійснити відповідним профільним підприємствам, що задіяні в кооперації.

    На першому етапі ДП «АНТОНОВ» разом із підприємствами-кооперантами розробляють ескізний проєкт та представляють його потенційному замовнику та інвестору. У разі схвалення буде здійснено наступний етап: випуск робочих креслень та виготовлення БпАК для подальших льотних та наземних випробувань.

    До речі, конструктори підприємства вже мають досвід реалізації безпілотної тематики. Перші розробки в цьому напрямку велися ще за часів О.К. Антонова. Навіть деякі «Ани» були схожі на майбутні БПЛА.

    – Напевно, літак Ан-14 для Олега Антонова був одним із найулюбленіших, у який він вклав при проєктуванні душу і серце, – зауважив на початку нашої бесіди директор з програм безпілотних авіаційних комплексів та їхніх модифікацій ДП «АНТОНОВ» Микола Воробйов, споглядаючи на модель цього літального апарата, яку обережно тримав у руках. – Адже Ан-14 володіє унікальними властивостями короткого злету та посадки і здатністю сідати на ґрунтові аеродроми, за своїм зовнішнім виглядом нагадує безпілотний літальний апарат. І якщо придивитися уважніше, то можна відмітити, що Ан-14 являє собою звичайний планер з прямим крилом великого подовження у поєднанні з належними ергономічними якостями, які притаманні й БПЛА.

    Проте серед новітніх розробок ДП «АНТОНОВ» в цьому напрямку безумовно є оперативно-тактичний безпілотний авіаційний комплекс «Горлиця-1», який був виготовлений та прийшов початковий етап льотних випробувань. 29 серпня 2016 року його презентували на виставці озброєння широкому загалу, а перший випробувальний політ прототипу «Горлиці» відбувся 8 листопада 2017 року на льотно-випробувальній базі ДП «АНТОНОВ».

    БпАК «Горлиця» складається з чотирьох БПЛА, наземної станції керування, а також засобів забезпечення старту та посадки літальних апаратів, їхнього транспортування і ремонту. Комплекс призначений для ведення розвідки вдень та вночі, за будь-яких погодних умов та передачі отриманої інформації на командний пункт для забезпечення ефективного застосування механізованих (танкових) бригад, дивізіонів ракетних військ та артилерії, а також ескадрилей армійської авіації Сухопутних військ.

    Безпілотник спроможний виконувати безперервний політ протягом 7 годин, працювати на висоті до 5000 метрів, має тактичний радіус дії до 150 км та дальність польоту до 1050 км. Літальний апарат здатен розвивати швидкість до 230 км/год та має корисне навантаження до 50 кг.

    «Горлиця» здатна злітати та здійснювати посадку на підготовлену ґрунтову злітно-посадкову смугу з використанням колісного шасі. До переліку корисного навантаження БпАК входять: оптико-електронна система повітряної розвідки, цифровий фотоапарат, обладнання для забезпечення оперативного зв’язку. При цьому система керування комбіновано-автономна (за програмою) та радіокомандна (по захищених каналах зв’язку).

    За словами Миколи Митрофановича, нині ДП «АНТОНОВ» у ініціативному порядку створює оперативно-тактичний безпілотник «Горлиця-2» ударно-розвідувального типу, класу Bayraktar TB2.

    – За нашими оцінками, вітчизняна кооперація цілком спроможна реалізувати ці вимоги в українському варіанті турецького аналога. «Горлиця-2» практично повністю виконуватиме ті ж самі функції, єдина різниця – менший час баражування в повітрі, який складає 8 годин, – розповів Микола Воробйов.

    Основні технічні характеристики БпАК «Горлиця-2»:
    Злітна маса, кг 250 – 300
    Корисне навантаження, кг 65
    Тактичний радіус дії, км 150
    Тривалість ведення повітряної розвідки, год не менше ніж 8
    Робоча висота ведення розвідки, м 1800 – 2400
    Крейсерська швидкість польоту, км/год 150 – 180

    Антонов безпілотник

    Читайте також

    Google AI Overviews тепер працює і в Україні

    Google запускає режим штучного інтелекту у пошуковій системі

    Документи через «Дію» стане платним: хто і скільки платитиме

    Останні новини
    Сьогодні

    Українцям розповіли, кому можуть заблокувати рахунки: виїзд за кордон не врятує

    16:55

    Зливали за $100 секретну інформацію: податківців викрили на продажі даних у РФ

    16:46

    Обвал цін на сезонні продукти: ягодами можна буде запастися, але дуже швидко

    16:38

    Скільки коштує навчання у вишах Польщі: найдорожчі та найдешевші спеціальності

    16:31

    Готові до війни будь-якої секунди: у Китаї пригрозили сусідній країні

    16:22

    Хто має право вручати повістку і чи можна від неї відмовитися: детальне пояснення

    16:05

    Прогноз щодо долара збувається: що зробили з курсом у банках України

    15:56

    Пєсков розповів, про що саме буде меморандум між Україною та РФ

    15:47

    Ціна не на шкоду якості: названо найкращі міста Європи для бюджетного відпочинку цього літа

    15:39

    Плату за газ частині українців не зарахують: заява Газмереж

    15:32
    Дивитись ще
    Категорії новин
    • Всі новини
    • Україна
    • Політика
    • Економіка
    • Світ
    • Стиль життя
    • Авто
    • Технології
    • Суспільство
    • Здоров’я
    Інформація
    • Про проект
    • Автори
    • Редакційна політика і стандарти
    • Політика конфіденційності
    • Правила коментування
    • Контакти
    expert.in.ua © 2025 Всі права захищено.

    Введіть вище запит та натисніть Enter для пошуку. Натисніть Esc, щоб скасувати.