Чимало водіїв вважають, що бензин із октановим числом 95 є оптимальним пальним для їхніх автівок. Особливу прихильність до А-95 мають власники автомобілів із турбованими двигунами. Проте, як зазначають експерти, сучасний А-95 суттєво відрізняється від того, який був на ринку пального 20 років тому. Насправді він здатен шкодити мотору.
Про це повідомляє видання “UAMOTORS”.
Як з’ясувалося, виробники пального нині масово прагнуть знизити собівартість продукції. Через це технологія виготовлення А-95 змінилася. Раніше високе октанове число досягалося завдяки ретельному риформінгу або використанню якісних фракцій. Нині ж для виробництва 95-го бензину використовуються дешеві хімічні присадки — такі як фероцен, марганцеві сполуки та спирти.
Завдяки цим коректорам під час лабораторних досліджень бензин справді “демонструє” високі результати. Проте така відповідність стандартам є лише формальністю. Насправді під час згоряння такого пального на свічках, клапанах і форсунках з’являються відкладення. Негативні наслідки використання неякісного бензину стають відчутними вже після 60–80 тисяч кілометрів пробігу. Зокрема, через засмічення зростають витрати пального, знижується потужність та з’являються помилки в системі упорскування.

Розпізнати неякісний А-95 неможливо — ані за кольором, ані за запахом. Виявити його низьку якість складно навіть у лабораторних умовах. Тож єдиним шляхом уберегти автомобіль є заправка виключно на перевірених АЗС, а також регулярне технічне обслуговування та очищення паливної системи.
Новини автосвіту, тест-драйви, поради водіям, огляди моделей і тенденції ринку. Усе про автомобілі, інновації, безпеку руху та автоспорт — читайте в розділі «Авто».

