З червня 2025 року ПриватБанк впровадив новий стандарт телефонної комунікації з клієнтами. Відтепер усі дзвінки від банку надходитимуть лише з короткого номера 3700. Про це повідомила пресслужба фінансової установи. Такий підхід має захистити клієнтів від шахраїв, які маскуються під працівників банку.
У ПриватБанку наголошують, що жоден працівник банку не здійснює дзвінки через месенджери Telegram, Viber або WhatsApp. Якщо вам телефонують у месенджер і представляються співробітником ПриватБанку — це ознака шахрайства.
Новий стандарт комунікації передбачає, що офіційні дзвінки здійснюються лише з номера 3700. Цей номер працює для всіх клієнтів банку, зареєстрованих у мобільних мережах Київстар, Vodafone та Lifecell. За потреби, дзвінки можливі і з інших номерів, проте їх можна перевірити в застосунку Приват24 через меню «Комунікації – Дзвінки – Перевірити номер телефону».
Паралельно ПриватБанк нагадав клієнтам про типову шахрайську схему. Аферисти телефонують людям, представляються банківськими працівниками й повідомляють про “оновлений додаток”, який нібито потрібно встановити. Насправді мова йде про фішингову програму, яка відкриває зловмисникам доступ до інтернет-банкінгу. Вони також переконують користувачів надати код зі смс або голосового дзвінка служби підтримки.
Щоб не стати жертвою фінансового шахрайства, у ПриватБанку рекомендують завжди самостійно передзвонювати на офіційний номер банку, вказаний на вашій платіжній картці. Також важливо припинити розмову, якщо хтось вимагає паролі, смс-коди або просить встановити сторонній додаток.
Фінансова установа наголошує: усі офіційні застосунки слід завантажувати лише з перевірених джерел — Google Play, App Store або Microsoft Store. У разі підозрілої активності або якщо ви стали жертвою шахраїв, слід звернутися до кіберполіції або заповнити форму зворотного зв’язку на їхньому сайті.
Курс валют, банківські рішення, інвестиції, кредити, податки та персональні гроші. Аналітика ринку й поради для тих, хто стежить за своїми фінансами, — читайте в розділі «Фінанси».

