• Українська
    • English
    Facebook X (Twitter) Instagram
    В тренді:
    • Європейські компанії крадуть технології українських БПЛА — The Telegraph
    • В Україну завезли тисячі тонн кавунів з-за кордону: як обрати безпечний і не отруїтися
    • Cпека до +40° та грози з градом: синоптики розповыли, якою вихідними, 12–13 липня
    • Зарплати українців упали до довоєнного рівня: реальне зростання з’їла інфляція
    • У небі над Києвом зафіксували пасажирський літак: що відомо
    • Росіяни захопили Ялту на Донеччині й просунулись поблизу ще шістьох населених пунктів
    • Залужний закликав США передати Україні ракети, які готують до утилізації
    • Кубракова обшукують через шахрайство із нардепом Шевченком
    • Українська
    • English
    Facebook X (Twitter) Instagram
    Експерт
    • Всі новини
    • Україна
    • Політика
    • Економіка
    • Світ
    • Стиль життя
    • Авто
    • Технології
    • Суспільство
    • Здоров’я
    Експерт
    Головна сторінка » Який бізнес не варто відкривати у Польщі: поради для українців

    Який бізнес не варто відкривати у Польщі: поради для українців

    Дмитрук АндрійДмитрук Андрій23 Травня 2025, 18:451 хвилина на читання Бізнес
    Поділитись
    Facebook Twitter Telegram

    Все більше українців у Польщі розглядають варіант відкриття власної справи. Проте перед стартом варто проаналізувати ринок і зважити ризики. Є напрямки, де конкуренція настільки висока, що вийти на прибуток без унікальної концепції буде складно. Про це пише InPoland.

    Наприклад, у Польщі значна кількість кав’ярень та перукарень, і нові заклади без чіткого позиціонування ризикують залишитися непоміченими. За даними Inwestycje.pl, найпоширеніші помилки підприємців – відсутність аналізу попиту, вибір перенасиченої галузі та слабкий маркетинг.

    Також слід бути обережними з туристичними агентствами, що працюють у класичному форматі. Більшість поляків користується онлайн-платформами для бронювання подорожей, що робить традиційні офлайн-агентства менш актуальними. 

    Ще один ризикований напрям – магазини імпортних товарів без чіткої спеціалізації. Такі проєкти часто програють великим ритейлерам і маркетплейсам через обмежений асортимент і складну логістику.

    Польський ринок відкритий для нових ідей, але вимагає добре підготовлених рішень і глибокого розуміння цільової аудиторії.

    Читайте ЕКСПЕРТ у Google News Підписатися
    бізнес у польщі

    Коментування закрито

    Читайте також

    Податкова повідомила, кому випише великий штраф за РРО з 1 серпня

    Названо 5 найнадійніших японських автобрендів: ці машини практично не ламаються

    У “Дії” запрацювала нова послуга для ФОПів: як подати піврічну декларацію

    Останні новини
    Сьогодні

    Європейські компанії крадуть технології українських БПЛА — The Telegraph

    14:43

    В Україну завезли тисячі тонн кавунів з-за кордону: як обрати безпечний і не отруїтися

    14:40

    Cпека до +40° та грози з градом: синоптики розповыли, якою вихідними, 12–13 липня

    14:36

    Зарплати українців упали до довоєнного рівня: реальне зростання з’їла інфляція

    14:30

    У небі над Києвом зафіксували пасажирський літак: що відомо

    14:28

    Росіяни захопили Ялту на Донеччині й просунулись поблизу ще шістьох населених пунктів

    14:20

    Залужний закликав США передати Україні ракети, які готують до утилізації

    14:17

    Кубракова обшукують через шахрайство із нардепом Шевченком

    14:15

    Білий дім показав Трампа у костюмі Супермена – фото

    14:12

    Ще один провал Трампа: хусити почали топити кораблі

    14:02
    Дивитись ще
    Категорії новин
    • Всі новини
    • Україна
    • Політика
    • Економіка
    • Світ
    • Стиль життя
    • Авто
    • Технології
    • Суспільство
    • Здоров’я
    Інформація
    • Про проект
    • Автори
    • Редакційна політика і стандарти
    • Політика конфіденційності
    • Правила коментування
    • Контакти
    expert.in.ua © 2025 Всі права захищено.

    Введіть вище запит та натисніть Enter для пошуку. Натисніть Esc, щоб скасувати.