Українці нерідко виявляють невідповідності між реальним споживанням та сумою у платіжці за газ. При цьому деякі споживачі одержують рахунки завищені майже наполовину. Про це свідчить скарга на facebook-сторінці компанії “Нафтогаз”.
У побутових споживачів накопичуються борги за спожитий газ навіть за регулярної оплати рахунків. Головна причина – некоректні нарахування у платіжках.
Так, до компанії звернулася українка, яка заявила, що щомісяця використовує лише 10 кубометрів газу, проте постійно отримує рахунок на 14 кубів, тобто майже наполовину більше.
“Шахраї, я використовую до 10 кубів щомісяця, а вони мені пишуть щомісяця у платіжці, що я маю використовувати по 14 кубів щомісяця, і накопичується якийсь незрозумілий борг“, – скаржиться українка.
Жінка заявила, що не має наміру погашати заборгованість, яка існує лише на паперах постачальника.
У “Нафтогазі” відреагували на скаргу клієнтки, але замість пояснення відхрестилися від причетності до завищених рахунків. Фахівці заявили, що нарахуванням обсягів займається оператор ГРМ, тому споживачам слід звертатися саме до нього.

Новини про життя людей, соціальні зміни, історії українців, громадські ініціативи та культурні тенденції. Усе, що відображає настрої та події в українському суспільстві, — читайте в розділі «Суспільство».

