• Українська
    • English
    Facebook X (Twitter) Instagram
    В тренді:
    • Чоловік отруївся після поради ChatGPT — що саме він вжив
    • В Україні встановлять нову мінімалку: якими будуть пенсії, штрафи та виплати
    • В Україні зросли ціни на сільгоспземлі: де найдорожчий гектар
    • Дедалі більше українців оголошують себе банкрутами: деталі
    • Від “Оберіга” до реєстру авто: усі дані про українців зберуть воєдино
    • “Приват24 більше не приймає показники газу: як тепер передавати дані споживачам
    • День Незалежності 2025: чи буде в українців додатковий вихідний
    • Орбан вже святкує «перемогу Росії»
    • Українська
    • English
    Facebook X (Twitter) Instagram
    Експерт
    • Всі новини
    • Україна
    • Політика
    • Економіка
    • Світ
    • Стиль життя
    • Авто
    • Технології
    • Суспільство
    • Здоров’я
    Експерт
    Головна сторінка » Штучний інтелект маніпулюватиме людьми, щоб вони приймали потрібні рішення, – дослідження

    Штучний інтелект маніпулюватиме людьми, щоб вони приймали потрібні рішення, – дослідження

    Ткаченко ВалентинаТкаченко Валентина30 Грудня 2024, 19:092 хвилини на читання Новини технологій
    Поділитись
    Facebook Twitter Telegram

    На думку дослідників з Кембриджського університету, штучний інтелект здатен впливати на процес прийняття рішень у безпрецедентних масштабах. Дослідження, проведене Центром майбутнього інтелекту Леверхульма (LCFI), відкрило новий ринок під назвою “економіка намірів”, де інструменти штучного інтелекту можуть маніпулювати вибором користувачів, від купівельних уподобань до політичних рішень

    “Економіка намірів”, за визначенням дослідження LCFI, являє собою перехід від “економіки уваги”, коли платформи соціальних мереж привертають увагу користувачів, щоб продавати рекламу. В економіці намірів інструменти ШІ використовуватимуть поведінкові, психологічні та комунікаційні дані, щоб передбачати наміри користувачів і керувати їхніми рішеннями, повідомляє The Guardian.

    Доктор Джонні Пенн з LCFI пояснив цю еволюцію тим, що протягом десятиліть увага була валютою інтернету. Обмін увагою через соціальні медіа-платформи, такі як Facebook та Instagram, призвів до розвитку онлайн-економіки.

    На відміну від економіки уваги, де рекламодавці торгуються за теперішню або майбутню залученість користувачів, економіка намірів використовує інформацію про мотивацію користувачів, наприклад, плани подорожей або політичні погляди.

    Ця інформація буде продана тому, хто запропонує найвищу ціну, що дозволить точно таргетувати рекламу для досягнення конкретних цілей.

    Деталі дослідження

    Дослідження наголошує на можливості великих мовних моделей, таких як ChatGPT, у використанні моделей спілкування, уподобань та особистих атрибутів, таких як вік, стать і словниковий запас. Аналізуючи ці фактори, інструменти штучного інтелекту можуть максимізувати ймовірність досягнення бажаних результатів, таких як продаж продукту або вплив на громадську думку.

    Як приклад у дослідженні наводиться АІ-модель Cicero від компанії Meta, яка продемонструвала “людський рівень” у настільній грі “Дипломатія”, де успіх залежить від передбачення та впливу на наміри опонентів. Дослідники припускають, що подібні можливості можуть бути застосовані в комерційному та політичному контекстах.

    Моделі штучного інтелекту в економіці намірів можуть також налаштовувати результати на основі потоків даних, згенерованих користувачами, витягуючи персональні дані з розмов для уточнення таргетингу.

    Як це може працювати на практиці

    Наприклад, дослідження передбачає сценарій, в якому Meta продає на аукціоні наміри користувачів, такі як бронювання авіаквитків або ресторанів, компаніям у режимі реального часу.

    Така динамічна, високоякісна персоналізація знаменує собою трансформацію сучасної індустрії прогнозування. Автори дослідження попереджають, що інструменти штучного інтелекту можуть спрямовувати дискусії на отримання більшої кількості персональних даних, посилаючись на дослідження, які показують, що агенти штучного інтелекту можуть “підштовхувати” співрозмовників до певного результату.

    Дослідники LCFI наголошують, що хоча прогнозування та поведінкові торги не є чимось новим, генеративні інструменти штучного інтелекту здатні революціонізувати ці практики, створюючи як можливості, так і етичні виклики в цифровому ландшафті, що стрімко розвивається.

    Читайте ЕКСПЕРТ у Google News Підписатися
    дослідження люди штучний інтелект

    Читайте також

    Новим власником Google Chrome може стати стартап зі штучним інтелектом: подробиці 

    Новий ШІ Ілона Маска став безкоштовним для всіх користувачів: як скористатися

    Раз на тиждень потрібно натискати одну кнопку на роутері: інтернет не буде гальмувати

    Останні новини
    Сьогодні

    Чоловік отруївся після поради ChatGPT — що саме він вжив

    09:57

    В Україні встановлять нову мінімалку: якими будуть пенсії, штрафи та виплати

    09:51

    В Україні зросли ціни на сільгоспземлі: де найдорожчий гектар

    09:48

    Дедалі більше українців оголошують себе банкрутами: деталі

    09:46

    Від “Оберіга” до реєстру авто: усі дані про українців зберуть воєдино

    09:44

    “Приват24 більше не приймає показники газу: як тепер передавати дані споживачам

    09:42

    День Незалежності 2025: чи буде в українців додатковий вихідний

    09:40

    Орбан вже святкує «перемогу Росії»

    09:12

    Магнітні бурі сьогодні: чи буде штормити 13 серпня

    09:11

    Будівництво житла для військових: чиновник Міноборони попався на хабарі в $1,3 млн

    09:04
    Дивитись ще
    Категорії новин
    • Всі новини
    • Україна
    • Політика
    • Економіка
    • Світ
    • Стиль життя
    • Авто
    • Технології
    • Суспільство
    • Здоров’я
    Інформація
    • Про проект
    • Автори
    • Редакційна політика і стандарти
    • Політика конфіденційності
    • Правила коментування
    • Контакти
    expert.in.ua © 2025 Всі права захищено.

    Введіть вище запит та натисніть Enter для пошуку. Натисніть Esc, щоб скасувати.