Месенджер Telegram обрали головним джерелом інформації 47% українців, свідчать дані соціологічної групи “Рейтинг”. Інші платформи, такі як YouTube та «Єдиний марафон новин», значно відстають у популярності.
Лідери серед джерел новин
Згідно з опитуванням, Telegram користується найбільшою популярністю серед українців (47%), за ним йде YouTube з 26% підтримки. На третьому місці – «Єдиний марафон новин», який обрали 21% респондентів, тоді як довіра до розповідей очевидців та офіційних державних джерел становить по 19%. До інших джерел українці відносять телевізійні канали, які не входять до марафону (16%), українські онлайн-медіа (15%) та міжнародні ЗМІ (14%).
Дезінформація – основна проблема
Опитування також показало, що 89% українців визнають дезінформацію серйозною проблемою. З них 56% вважають її дуже серйозною, а ще 33% – скоріше серйозною. Головними джерелами дезінформації назвали соціальні мережі (53%), месенджери, включаючи Telegram (35%), та телебачення (32%).
Довгострокові плани біженців
Варто зазначити, що, за даними Центру міжнародних інституційних порівнянь і міграційних студій при Інституті Ifo в Мюнхені, майже 25% українських біженців планують залишитися за кордоном на постійній основі.
Результати опитування відображають зростаючу роль месенджерів як основного джерела інформації в Україні, попри побоювання щодо їхньої достовірності.