ТЦКшні рейди по мажорах в їх “храмах дозвілля” — ресторанах, елітних маркетах, ТРЦ тощо — мають стримане схвалення серед певних категорій політично залежних громадян і підкреслено позитивне ставлення у великому середовищі звичайних роботяг та домогосподарок, відзначив політтехнолог Олег Постернак, підкресливши, що саме такими є результати аналізу перших реакцій, отриманих в результаті експрес-опитування.
“Задіяні всі улюблені зони української менталки — міжособистісна заздрість, класова ненависть, ілюзія ідеальної справедливості. Зрозуміло, що ціллю цієї акції не може бути поповнення війська, адже майже ніхто з “мажорів” на передовій не опиниться через тисячу і одну причину, про яку ви всі знаєте”, — говорить Постернак.
На його думку, метою таких рейдів ТЦК є вирівнювання враження, що нинішня оборонна війна — це справа лише бідних, яке б’є по мотивації чинних військовослужбовців та мобілізованих.
Однак, додає Постернак, проблема не в задумі, а в політичній штучності його виконання. Якщо ставиться ціллю комунікаційний сигнал суспільству щодо балансу справедливості в цій війні, то починати бажано було б якраз із представників вищого політичного класу та їх дітей, родичів, говорить експерт.
“Дуже незграбно гаситься зростання соціального напруження. Особливо напередодні запровадження “економічного бронювання”, яке однозначно викличе хвилю опозиційного хейту”, — говорить експерт.