Українці скаржаться на те, що отримують платіжки за електроенергію з нарахуваннями, що не відповідають дійсності.
Так, жінка поскаржилася, що її бабусі інвалідові прийшла платіжка, із сумою втричі більшою, ніж вона платить зазвичай. Про це стало відомо зі звернення жінки до компанії “Yasno” у Facebook.
Жінка розповіла, що сплачувала електроенергію щомісяця за середніми показниками. Однак у серпні прийшла платіжка із сумою втричі більшою, ніж вона звикла бачити в рахунках.
“Шарашкіна контора у вас! Бабуся інвалід у неї мали брати покази представники компанії. Лічильник на будинку. З квітня по серпень контролери не приходили, я спочатку платила по середньому, потім почала приходити переплата. У серпні ввалили на повну. Ось тільки ціни у серпні та травні втричі різні» – скаржиться клієнтка.
У Yasno пояснили, що в платіжках за спожиту електроенергію формуються суми, що нараховуються на основі даних, отриманих від оператора системи розподілу (ОСР).
Клієнтці пояснили, що для того, щоб не отримувати космічні суми у платіжках, необхідно за два дні до кінця місяця та до 3 числа наступного місяця самостійно подавати показники лічильника.
В іншому випадку нарахування будуть здійснюватися на основі інформації, що надається “Yasno” ОСР.
“Якщо ж ви вчасно не повідомляєте свідчення, у такому разі наша компанія виставляє рахунок на основі розрахункових даних, що надаються ОСР. А при надходженні фактичних обсягів споживання виконується перерахунок попередніх періодів.” – зазначають у компанії.