Президентська кампанія Дональда Трампа нагадує кампанію Володимира Зеленського, яку він проводив у 2019 році, відзначив військовий, політолог Віктор Таран.
“Памʼятаєте, тоді Зеленський їздив по Україні і в кожній області давав інші меседжі… І так само міняв меседжі для іноземних партнерів. Тоді такий калейдоскоп меседжів від “зійдемось на середині” на Сході до “ми збережемо мову” на Заході став своєрідним тефлоновим щитом, який дозволив зробити інформаційний хаос, дезорганізувати суперників, уникнути критики, залучити максимально різну вибірку виборців і – перемогти. Ось тут так само”, — каже Таран.
За його словами, Трамп їздить по різним штатам і говорить різні меседжі. На перший погляд, каже експерт, все виглядає спонтанно — насправді цілеспрямоване цілячись у різні аудиторії.
“Інформаційний хаос став візитною карткою кампанії Трампа. Але це дає змогу набирати бали. Я не знаю чим закінчиться кампанія в США, але як політтехнолог у минулому не можу не оцінити як Трамп красиво розігрує цю картку”, — відзначив Таран.
На жаль, додає він, українці, теж стали жертвою цього інформаційного хаосу.
“Ми стали розмінною монетою. Це не добре і не погано. Це факт. Тож будьмо мудрішими і давайте не рефлексувати на заяви кандидатів у президенти США. Пам’ятаймо — щоб вони зараз не казали ми не знаємо як вони реально поведуть себе після виграшу”, — відзначив Таран.
За його словами, зараз головне завдання України не бути вдягнутим у боротьбу кандидатів у президенти США та зберегти двопартійну підтримку і прихильність американських виборців.