Кен Вілсон з Каліфорнії почав помічати, що його рахунки за електрику стали надто високими. Щоб розібратися, він навіть купив прилад, що показує, скільки ват споживають його пристрої.
“Я намагаюся економити електроенергію і знижувати свої витрати, тому що це стає дуже дорогим”, – каже він.
Коли Кен подивився на дані від енергетичної компанії Pacific Gas and Electric (PG&E) йому здалося, що щось не так. Він запідозрив, що має витік електроенергії або що лічильник несправний.

Кен вирішив зателефонувати до PG&E, і після перевірки з’ясувалося, що його квартира підключена до неправильного лічильника. У результаті він 18 років платив за електрику сусідньої квартири. Кен живе у своїй квартирі з 2006 року, і вважав, що його рахунки мають бути нижчими, оскільки він живе один.
“Зараз я почуваюся безсилим, тому що не можу контролювати свій власний лічильник”, – сказав Кен.
PG&E вибачилася за помилку та обіцяла розібратися, але виправити ситуацію зможуть лише наступного місяця. Кен сподівається, що його історія допоможе іншим бути уважнішими до своїх рахунків.
Новини про життя людей, соціальні зміни, історії українців, громадські ініціативи та культурні тенденції. Усе, що відображає настрої та події в українському суспільстві, — читайте в розділі «Суспільство».

