Родина Голтів зі США пережила жахливий круїз на кораблі Norwegian Cruise Lines’s Norwegian Encore. Туристи мали відвідати шоу лісорубів на Алясці, однак на зворотному шляху опинилися буквально у пастці. Повідомляється, що зараз мандрівники уже добралися додому, пише видання Bild.
Американська сім’я з дев’яти осіб — батьки Кейлін та Джошуа, шестеро їхніх дітей, а також 78-річна бабуся – заплатила за свою мандрівку 30 тисяч доларів. Місцевий туроператор на Алясці, який організував екскурсію на берегу, повідомив, що автобус до порту переповнений, і їм слід зачекати наступного, що вони й зробили.
Втім, це була велика помилка, бо за розкладом інших рейсів того дня не було. Сім’я в паніці телефонувала до адміністрації порту, щоб організувати трансфер, але круїзний лайнер відплив, поки вони добиралися. На борту залишились усі їхні речі: одяг, паспорти та ліки.
Після цього прикрого інциденту судноплавна компанія ще й зняла з кредитної картки Джошуа Голта майже 9 тисяч доларів за те, що він з родиною запізнився на корабель. За американськими законами, пасажири повинні скористатися іноземним портом, перш ніж повернутися додому в США.
Родині допомогли знайти тимчасове житло та організувати переліт, вони повернулися додому через кілька днів.
Лише після того, як мандрівники звернулася до преси, Norwegian Cruise Lines погодилася виплатити їм компенсацію та додаткові витрати. Крім того, американцям відшкодують частину вартості мандрівки й нададуть 20% знижку на наступний круїз.