Close Menu
    • Українська
    • English
    Facebook X (Twitter) Instagram
    В тренді:
    • Чи чекати на «пекельну» ніч? З’явилися тривожні прогнози щодо нового масованого удару вночі
    • Спите біля вікна: тоді не дивуйтеся, чому щоранку ледве підводитеся
    • Чоловік прожив 30 років із запальничкою у шлунку — вона досі працювала
    • Археологи знайшли під водою посуд, якому понад 900 років: він навіть не змінився
    • ПФУ нараховує “борги” пенсіонерам заднім числом: кого зобов’яжуть повернути виплати
    • Скасування розшуку через “Резерв+”: юристи назвали переваги та недоліки
    • Шиномонтаж може стати пасткою: які помилки здатні знищити керованість авто
    • Зміни у зимових канікулах: як будуть відпочивати школярі
    • Українська
    • English
    Facebook X (Twitter) YouTube RSS
    Експерт
    • Всі новини
    • Україна
    • Політика
    • Економіка
    • Світ
    • Стиль життя
    • Авто
    • Технології
    • Суспільство
    • Здоров’я
    Експерт
    Home » Будівництво метро на Виноградар: переможцем тендеру стала компанія Максима Шкіля, яка дружить з Єрмаком

    Будівництво метро на Виноградар: переможцем тендеру стала компанія Максима Шкіля, яка дружить з Єрмаком

    Ольга СтепановаОльга Степанова12 Липня 2024, 15:333 Mins Read Київ
    Поділитись
    Facebook Twitter Telegram

    Група компаній «Автострада» розпочне будівництво метрополітену від станції «Сирець» до житлового масиву Виноградар у Києві в найближчі місяці. Про це повідомив її власник Максим Шкіль на своїй сторінці у фейсбуці.

    «На першому етапі плануємо розпочати роботи за власний рахунок, без авансів, далі поступово будемо нарощувати темп, паралельно організуємо набір, навчання та перекваліфікацію персоналу. Ставимо перед собою задачу, щоб за умови належного фінансування, вийти у 2025 році на повний темп роботи в цілодобовому режимі на всіх ділянках будівництва. Загалом плануємо залучити понад 4000 працівників», – зазначив Шкіль.

    За його словами, загальна сума інвестицій в цей проєкт складе понад 50 млн доларів. Компанія планує в найближчий місяць законтрактувати необхідне обладнання для будівництва метро, на суму понад 30 млн доларів. Шкіль назвав головним ризиком будівництва вчасне фінансування.

    «Щоб не було зупинок будівництва, розраховуємо на кредитні кошти та власний обіговий капітал в межах 1 млрд грн – ці кошти будуть використовуватись на випадок, якщо у замовника буде затримка з фінансуванням. Це дозволить покривати короткі касові розриви та продовжувати роботи», – додав власник групи компаній «Автострада».

    Шкіль сказав, що насамперед фірма має детально вивчити, що встигли побудувати попередні підрядні організації. Також необхідно скоригувати проєкт у частині обсягів, виду робіт та їх вартості.

    Компанія розраховує зробити дев’ять будівельних дільниць, які працюватимуть у цілодобовому режимі.

    Зазначмо, що попередній підрядник на цій ділянці – компанія «Київметробуд» – отримала аванс на будівництво і поклала його на депозит. Суд визнав таке використання грошей місцевого бюджету нецільовим, а у грудні 2023 року КП «Київський метрополітен» у судовому порядку розірвало договір з Київметробудом через незадовільні темпи будівництва. У травні КП «Київський метрополітен» оголосив тендер на продовження робіт із будівництва Сирецько-Печерської лінії в бік житлового масиву Виноградар.

    До слова, «Автострада» також займається вдіновленням відновлення перегінного тунелю між станціями київського метро «Деміївська» та «Либідська». Цей контракт компанія отримала без проведення відкритих торгів через чотири дні після підтоплення тунелів між станціями.

    Нагадаємо, що у травні 2021 року «Автострада» вийшла із Національної асоціації дорожників України, а Максим Шкіль залишив посаду в асоціації. Відповідно до офіційного коментаря Максима Шкіля, опублікованого в засобах масової інформації, причиною виходу «Автостради» зі складу НАДУ стало те, що асоціація так і не змогла стати ефективним майданчиком для відстоювання та представлення інтересів українських дорожньо-будівельних компаній.

    Проте історій, які дуже скидались на вдаване змагання під час відкритих торгів із ремонту доріг, за останні три роки було чимало. Тож саме серія скандалів, очевидно, змусила Максима Шкіля зректися посади віцепрезидента Асоціації. Проте бізнесу це аж ніяк не завадило. Навпаки «Автростада» почала показувати приголомшливі результати – за 2021 рік компанія Шкіля натендерила на дорогах 47 млрд грн і очолила список улюбленців Укравтодору. За даними видання «Наші гроші», успішність «Автостради» тісно корелюється з посиленням позицій голови Офісу президента Андрія Єрмака.

    Оперативні новини Києва: події, рішення влади, транспорт, безпека, життя киян і міські ініціативи — усе найважливіше про життя столиці України читайте в розділі «Київ».

    Читайте ЕКСПЕРТ у Google News Підписатися
    виноградар єрмак максим шкіль тендер
    She Womo
    Останні новини
    05 Грудня

    Чи чекати на «пекельну» ніч? З’явилися тривожні прогнози щодо нового масованого удару вночі

    23:10

    Спите біля вікна: тоді не дивуйтеся, чому щоранку ледве підводитеся

    22:43

    Чоловік прожив 30 років із запальничкою у шлунку — вона досі працювала

    22:40

    Археологи знайшли під водою посуд, якому понад 900 років: він навіть не змінився

    22:36

    ПФУ нараховує “борги” пенсіонерам заднім числом: кого зобов’яжуть повернути виплати

    22:34

    Скасування розшуку через “Резерв+”: юристи назвали переваги та недоліки

    22:29

    Шиномонтаж може стати пасткою: які помилки здатні знищити керованість авто

    22:14

    Зміни у зимових канікулах: як будуть відпочивати школярі

    22:12

    Зеленський вивів Єрмака зі складу Ставки та РНБО

    22:05

    Кожен може “пробити” себе в реєстрі: як дізнатися про борги за комуналку та кредити в Україні

    22:00
    Load More
    Категорії новин
    • Всі новини
    • Україна
    • Політика
    • Економіка
    • Світ
    • Стиль життя
    • Авто
    • Технології
    • Суспільство
    • Здоров’я
    Інформація
    • Про проект
    • Автори
    • Редакційна політика і стандарти
    • Політика конфіденційності
    • Правила коментування
    • Контакти
    expert.in.ua © 2025 Всі права захищено.

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.