• Українська
    • English
    Facebook X (Twitter) Instagram
    В тренді:
    • Пенсія в Україні — від чого залежить розмір виплат
    • Системна диверсійна діяльність: у Швеції пошкодили три десятки веж зв’язку
    • В Європі знайшли величезні поклади “нафти майбутнього”: яка країна виграла “джек-пот”
    • Чому автівка “жере” пальне: експерти назвали неочевидну причину перевитрат
    • Турист придумав, як пронести на борт літака Ryanair багаж на 20 кілограмів
    • Мобілізація не буде масовою: нововведення для ТЦК та військовозобов’язаних
    • В Україні різко підскочила вартість оренди квартир: які тепер ціни
    • Одна країна має величезні запаси літію, але не добуває його
    • Українська
    • English
    Facebook X (Twitter) Instagram
    Експерт
    Підтримати нас
    • Всі новини
    • Україна
    • Політика
    • Економіка
    • Світ
    • Стиль життя
    • Авто
    • Технології
    • Суспільство
    • Здоров’я
    Експерт
    Головна сторінка » Найдовший у світі тунель для машин і поїздів будують під Балтійським морем

    Найдовший у світі тунель для машин і поїздів будують під Балтійським морем

    Ольга СтепановаОльга Степанова01 Липня 2024, 20:323 хвилини на читання Новини світу
    Поділитись
    Facebook Twitter Telegram

    Найдовший у світі підводний тунель, що спускається на глибину до 40 метрів під Балтійське море, з’єднає Данію і Німеччину, скоротивши час у дорозі між двома країнами, коли його відкриють 2029 року. Про це пише CNN.

    Першу ділянку тунелю Фемарнбельт відкрив 17 червня король Данії Фредерік X. Це стало знаменною подією через чотири роки після початку будівництва 2020 року, якому передувало понад десять років планування.

    Підводний тунель між Данією та Німеччиною, тунель під балтійським морем, тунель, король Фредерік
    Король Данії Фредерік на будівництві тунелю Фото: Instagram Femern A/S

    На данському боці, на схід від Редбіхавна, торік було завершено будівництво заводу, на якому будуть побудовані 89 масивних бетонних секцій, що складають тунель. Fermern A/S, датська державна компанія, що відповідає за проєкт, заявляє, що це найбільше і найсучасніше виробниче підприємство такого роду.

    Тунель завдовжки 18 кілометрів є одним із найбільших інфраструктурних проєктів Європи, бюджет будівництва якого перевищує 7 мільярдів євро.

    Підводний тунель між Данією та Німеччиною, тунель під балтійським морем, тунель
    Підводний тунель між Данією та Німеччиною Фото: Instagram Femern A/S

    Для порівняння, 50-кілометровий тунель під Ла-Маншем, що з’єднує Англію і Францію, завершений 1993 року, коштував 12 млрд фунтів стерлінгів (13,6 млрд доларів США) у сьогоднішніх грошах. Хоча він довший за тунель Фемарнбельт, тунель під Ла-Маншем був побудований за допомогою бурильної машини, а не шляхом занурення готових секцій тунелю.

    Новий тунель буде побудований через протоку Фемарн-Бельт між німецьким островом Фемарн і датським островом Лолланд, і задуманий як альтернатива нинішньому поромному сполученню з Редбю і Путтгардена, яке перевозить мільйони пасажирів щороку. Якщо зараз переправа на поромі займає 45 хвилин, то на поїзді це займе всього сім хвилин, а на машині — 10 хвилин.

    Що відомо про тунель між Німеччиною та Данією

    Тунель, офіційна назва якого — Fehmarnbelt Fixed Link, також стане найдовшим комбінованим автомобільно-залізничним тунелем у світі. Він складатиметься з двох двосмугових автомагістралей, розділених службовим проїздом, і двох електрифікованих залізничних колій.

    Підводний тунель між Данією та Німеччиною, тунель під балтійським морем, тунель
    Підводний тунель між Данією та Німеччиною Фото: Instagram Femern A/S

    Наразі сполучення між Скандинавським півостровом і Німеччиною через Данію може здійснюватися або на поромі через протоку Фемарнбельт, або за довшим маршрутом через мости між островами Зеландія, Фюн і півостровом Ютландія.

    Проєкт бере свій початок у 2008 році, коли Німеччина і Данія підписали договір про будівництво тунелю. Потім знадобилося понад десять років для ухвалення обома країнами необхідного законодавства і проведення геотехнічних та екологічних досліджень.

    У той час як на данському боці процес пройшов гладко, у Німеччині низка організацій, включно з поромними компаніями, екологічними групами та місцевими муніципалітетами, подали апеляцію проти схвалення проєкту через звинувачення в недобросовісній конкуренції або проблеми з екологією та шумом.

    Секції тунелю будуть розміщені прямо під морським дном, приблизно на 40 метрів нижче рівня моря в найглибшій точці, і переміщені на місце за допомогою барж і кранів. Розміщення секцій займе приблизно три роки. До 2500 осіб працюватимуть безпосередньо на будівельному проєкті.

    балтійське море тунель

    Читайте також

    Системна диверсійна діяльність: у Швеції пошкодили три десятки веж зв’язку

    Турист придумав, як пронести на борт літака Ryanair багаж на 20 кілограмів

    Дадуть чотири тижні на виїзд: людям, які приїхали з України до однієї з країн ЄС оголосили дедлайн

    Останні новини
    Сьогодні

    Пенсія в Україні — від чого залежить розмір виплат

    12:39

    Системна диверсійна діяльність: у Швеції пошкодили три десятки веж зв’язку

    12:36

    В Європі знайшли величезні поклади “нафти майбутнього”: яка країна виграла “джек-пот”

    12:32

    Чому автівка “жере” пальне: експерти назвали неочевидну причину перевитрат

    12:26

    Турист придумав, як пронести на борт літака Ryanair багаж на 20 кілограмів

    12:23

    Мобілізація не буде масовою: нововведення для ТЦК та військовозобов’язаних

    12:17

    В Україні різко підскочила вартість оренди квартир: які тепер ціни

    12:15

    Одна країна має величезні запаси літію, але не добуває його

    12:13

    «Податок з переказів». Правда, брехня та збірка корисних порад

    11:06

    Квартира у спадок, але не оформлена: як уникнути проблем із законом і не втратити майно

    10:45
    Дивитись ще
    Категорії новин
    • Всі новини
    • Україна
    • Політика
    • Економіка
    • Світ
    • Стиль життя
    • Авто
    • Технології
    • Суспільство
    • Здоров’я
    Інформація
    • Про проект
    • Автори
    • Редакційна політика і стандарти
    • Політика конфіденційності
    • Правила коментування
    • Контакти
    expert.in.ua © 2025 Всі права захищено.

    Введіть вище запит та натисніть Enter для пошуку. Натисніть Esc, щоб скасувати.