Літак British Airways, який вилетів із Сінгапуру із затримкою, повернувся в той самий аеропорт через п’ять годин після того, як технічна несправність змусила його повернути назад. Про це пише Bussines Insider.
Airbus 380 пролетів частину шляху над Малайзією і лише через пів години після зльоту повернувся на посадкову смугу. Про це свідчать дані сайту відстеження польотів FlightAware. Перед посадкою літак здійснював кола над Сінгапурською протокою. Він кружляв близько чотирьох годин, щоб спалити надлишки палива для підготовки до посадки.
Видання зазначає, що літаки часто скидають паливо під час надзвичайних ситуацій або коли їм потрібно приземлитися раніше, ніж очікувалося, оскільки посадка з повним баком може бути небезпечною через обмеження за вагою.
Пасажирам довелося зіткнутися із затримкою ще до вильоту. Співробітник Business Insider, який перебував на рейсі, розповів, що перед запуском двигунів людям на борту повідомили, що в літака відмовив метеорологічний радар, і вони повернулися зі злітної смуги на стійку для усунення неполадок. Приблизно за годину проблему було усунуто, і літак злетів. Через 30 хвилин польоту члени екіпажу оголосили, що система знову дала збій. Пасажирам повідомили, що літаку потрібно буде спалити паливо перед поверненням до Сінгапуру.
Журналіст, який летів цим рейсом, повідомив, що пасажирам надали житло та харчування після повернення до Сінгапуру, але в них не було інформації про те, на який рейс їх пересадять.
Видання зазначає, що літаки часто скидають паливо під час надзвичайних ситуацій або коли їм потрібно приземлитися раніше, ніж очікувалося, оскільки посадка з повним баком може бути небезпечною через обмеження за вагою. Скасування та затримки рейсів, подібні до тієї, що сталася з British Airways, можуть спричинити ефект снігової кулі для авіакомпаній, персоналу та пасажирів, залишаючи членів екіпажу та літаки в невідповідному місці й порушуючи подальші рейси.