Міжнародні страхувальники відмовили Росії у виплаті компенсацій за пошкодження газогонів “Північний потік” та “Північний потік-2”, які були отримані унаслідок вибухів у 2022 році.
Про це повідомляє російська газета “Коммерсант”, посилаючись на відповідь страховиків.
Як зазначається, йдеться про рішення міжнародних страхових компаній Lloyd’s of London та Arch Insurance. Вони вважають, що пошкодження газогонів сталося внаслідок війни Росії проти України. Відповідні ризики не включені у договори страхування: “прямо чи опосередковано спричинені, що сталися в результаті або внаслідок війни та бойових дій, детонації вибухової речовини, використання іншої зброї або ж внаслідок дій, вчинених зловмисно чи з політичних мотивів”.
Також це вказується у позовній заяві компанії Nord Stream AG, яка є оператором газогону.
Основний власник Nord Stream AG – російський монополіст “Газпром” (51%). Інші частки акцій належать німецьким концернам BASF та E.ON (по 15,5%), нідерландській Gasunie (15,5%) та французькій GDF Suez (9,5%). Проте фактично всі європейські партнери списали інвестиції у спільну з “Газпромом” компанію.
Раніше Nord Stream AG подала позов у Верховний суд Лондона на 400 млн євро до страхових фірм, які відмовилися покривати збитки через вибухи. Вартість відновлення газогону може становити 1,2-1,3 млрд євро.
Нагадаємо, наприкінці вересня 2022 року на трубах газопроводів “Північний потік-1” та “Північний потік-2” сталися вибухи, які поставили під сумнів подальше існування цього маршруту доставки російського газу до Європи.
Найбагатша людина у світі в п'ятницю стала ще багатшою: статки Маска досягли рекордних $347,8 мільярдів.…
У Швейцарії церква задля експерименту замінила у сповідальні священника на цифровий аватар Ісуса. Завдяки штучному інтелекту він…
Як стало відомо, що в Україні пенсіонери можуть користуватися пільгами на сплату земельного податку, але вони не поширюються на…
Продукти першої необхідності помітно подорожчали під тиском інфляції та інших факторів, а деякі торгові точки…
Згідно з недавнім аналізом Financial Times, мобілізаційний резерв України становить близько 3,7 млн чоловіків віком від 25…
В Україні почастішали випадки штрафування водіїв вживаних автомобілів, привезених зі США. Причина криється в технічних…