• Українська
    • English
    Facebook X (Twitter) Instagram
    В тренді:
    • В атмосфері згоріли 472 супутники Starlink: чим це пояснюється та чи є загроза
    • Patriot для України: коли можливі поставки від Німеччини та що може завадити
    • Українці стали менше отримувати переказів з-за кордону
    • У Британії виявили критичні прогалини в охороні баз НАТО з F-35 і ядерною інфраструктурою
    • Названо продукти, які допоможуть заспокоїтись після стресу та безсонних ночей
    • The Telegraph назвала Трампа найнекомпетентнішим миротворцем
    • Російський удар приблизив ядерну аварію на ЗАЕС: станція перейшла на дизелі
    • У ТЦК не знімають непридатних з обліку: правозахисниця пояснила, як діяти
    • Українська
    • English
    Facebook X (Twitter) Instagram
    Експерт
    • Всі новини
    • Україна
    • Політика
    • Економіка
    • Світ
    • Стиль життя
    • Авто
    • Технології
    • Суспільство
    • Здоров’я
    Експерт
    Головна сторінка » Найдовший у світі тунель для машин і поїздів будують під Балтійським морем

    Найдовший у світі тунель для машин і поїздів будують під Балтійським морем

    Ольга СтепановаОльга Степанова01 Липня 2024, 20:323 хвилини на читання Новини світу
    Поділитись
    Facebook Twitter Telegram

    Найдовший у світі підводний тунель, що спускається на глибину до 40 метрів під Балтійське море, з’єднає Данію і Німеччину, скоротивши час у дорозі між двома країнами, коли його відкриють 2029 року. Про це пише CNN.

    Першу ділянку тунелю Фемарнбельт відкрив 17 червня король Данії Фредерік X. Це стало знаменною подією через чотири роки після початку будівництва 2020 року, якому передувало понад десять років планування.

    Підводний тунель між Данією та Німеччиною, тунель під балтійським морем, тунель, король Фредерік
    Король Данії Фредерік на будівництві тунелю Фото: Instagram Femern A/S

    На данському боці, на схід від Редбіхавна, торік було завершено будівництво заводу, на якому будуть побудовані 89 масивних бетонних секцій, що складають тунель. Fermern A/S, датська державна компанія, що відповідає за проєкт, заявляє, що це найбільше і найсучасніше виробниче підприємство такого роду.

    Тунель завдовжки 18 кілометрів є одним із найбільших інфраструктурних проєктів Європи, бюджет будівництва якого перевищує 7 мільярдів євро.

    Підводний тунель між Данією та Німеччиною, тунель під балтійським морем, тунель
    Підводний тунель між Данією та Німеччиною Фото: Instagram Femern A/S

    Для порівняння, 50-кілометровий тунель під Ла-Маншем, що з’єднує Англію і Францію, завершений 1993 року, коштував 12 млрд фунтів стерлінгів (13,6 млрд доларів США) у сьогоднішніх грошах. Хоча він довший за тунель Фемарнбельт, тунель під Ла-Маншем був побудований за допомогою бурильної машини, а не шляхом занурення готових секцій тунелю.

    Новий тунель буде побудований через протоку Фемарн-Бельт між німецьким островом Фемарн і датським островом Лолланд, і задуманий як альтернатива нинішньому поромному сполученню з Редбю і Путтгардена, яке перевозить мільйони пасажирів щороку. Якщо зараз переправа на поромі займає 45 хвилин, то на поїзді це займе всього сім хвилин, а на машині — 10 хвилин.

    Що відомо про тунель між Німеччиною та Данією

    Тунель, офіційна назва якого — Fehmarnbelt Fixed Link, також стане найдовшим комбінованим автомобільно-залізничним тунелем у світі. Він складатиметься з двох двосмугових автомагістралей, розділених службовим проїздом, і двох електрифікованих залізничних колій.

    Підводний тунель між Данією та Німеччиною, тунель під балтійським морем, тунель
    Підводний тунель між Данією та Німеччиною Фото: Instagram Femern A/S

    Наразі сполучення між Скандинавським півостровом і Німеччиною через Данію може здійснюватися або на поромі через протоку Фемарнбельт, або за довшим маршрутом через мости між островами Зеландія, Фюн і півостровом Ютландія.

    Проєкт бере свій початок у 2008 році, коли Німеччина і Данія підписали договір про будівництво тунелю. Потім знадобилося понад десять років для ухвалення обома країнами необхідного законодавства і проведення геотехнічних та екологічних досліджень.

    У той час як на данському боці процес пройшов гладко, у Німеччині низка організацій, включно з поромними компаніями, екологічними групами та місцевими муніципалітетами, подали апеляцію проти схвалення проєкту через звинувачення в недобросовісній конкуренції або проблеми з екологією та шумом.

    Секції тунелю будуть розміщені прямо під морським дном, приблизно на 40 метрів нижче рівня моря в найглибшій точці, і переміщені на місце за допомогою барж і кранів. Розміщення секцій займе приблизно три роки. До 2500 осіб працюватимуть безпосередньо на будівельному проєкті.

    Читайте ЕКСПЕРТ у Google News Підписатися
    балтійське море тунель

    Коментування закрито

    Читайте також

    У Британії виявили критичні прогалини в охороні баз НАТО з F-35 і ядерною інфраструктурою

    В Австралії люди масово переселяються в підземні будинки через 50-градусну спеку

    У РФ масово гинуть топменеджери великих компаній

    Останні новини
    Сьогодні

    В атмосфері згоріли 472 супутники Starlink: чим це пояснюється та чи є загроза

    23:25

    Patriot для України: коли можливі поставки від Німеччини та що може завадити

    23:13

    Українці стали менше отримувати переказів з-за кордону

    22:53

    У Британії виявили критичні прогалини в охороні баз НАТО з F-35 і ядерною інфраструктурою

    22:39

    Названо продукти, які допоможуть заспокоїтись після стресу та безсонних ночей

    22:25

    The Telegraph назвала Трампа найнекомпетентнішим миротворцем

    22:14

    Російський удар приблизив ядерну аварію на ЗАЕС: станція перейшла на дизелі

    21:53

    У ТЦК не знімають непридатних з обліку: правозахисниця пояснила, як діяти

    21:49

    Як захиститися від забрудненого повітря після обстрілів: поради екологів

    21:46

    Деяким українцям надходить ще одна платіжка за газ: за що і як сплачувати

    21:42
    Дивитись ще
    Категорії новин
    • Всі новини
    • Україна
    • Політика
    • Економіка
    • Світ
    • Стиль життя
    • Авто
    • Технології
    • Суспільство
    • Здоров’я
    Інформація
    • Про проект
    • Автори
    • Редакційна політика і стандарти
    • Політика конфіденційності
    • Правила коментування
    • Контакти
    expert.in.ua © 2025 Всі права захищено.

    Введіть вище запит та натисніть Enter для пошуку. Натисніть Esc, щоб скасувати.