• Українська
    • English
    Facebook X (Twitter) Instagram
    В тренді:
    • Пошкоджена колія: через нічну атаку РФ потяги в столиці курсують із перебоями
    • ISW: Путін не відмовляється від цілей війни — готовий йти до кінця
    • Євро вже по 50? Чого очікувати від курсу до кінця року — думки експертів
    • Як зрозуміти, що дитина готова до школи: основні ознаки
    • Як не зіпсувати батарею телефону: 5 простих порад
    • Трамп заперечує зупинку: США продовжують постачати зброю Україні
    • Що їсти при високому тиску: прості продукти, які допоможуть без ліків
    • Назвали 5 натуральних підживлень для овочів: бюджетно і без хімії
    • Українська
    • English
    Facebook X (Twitter) Instagram
    Експерт
    • Всі новини
    • Україна
    • Політика
    • Економіка
    • Світ
    • Стиль життя
    • Авто
    • Технології
    • Суспільство
    • Здоров’я
    Експерт
    Головна сторінка » Штучний інтелект маніпулюватиме людьми, щоб вони приймали потрібні рішення, – дослідження

    Штучний інтелект маніпулюватиме людьми, щоб вони приймали потрібні рішення, – дослідження

    Ткаченко ВалентинаТкаченко Валентина30 Грудня 2024, 19:092 хвилини на читання Новини технологій
    Поділитись
    Facebook Twitter Telegram

    На думку дослідників з Кембриджського університету, штучний інтелект здатен впливати на процес прийняття рішень у безпрецедентних масштабах. Дослідження, проведене Центром майбутнього інтелекту Леверхульма (LCFI), відкрило новий ринок під назвою “економіка намірів”, де інструменти штучного інтелекту можуть маніпулювати вибором користувачів, від купівельних уподобань до політичних рішень

    “Економіка намірів”, за визначенням дослідження LCFI, являє собою перехід від “економіки уваги”, коли платформи соціальних мереж привертають увагу користувачів, щоб продавати рекламу. В економіці намірів інструменти ШІ використовуватимуть поведінкові, психологічні та комунікаційні дані, щоб передбачати наміри користувачів і керувати їхніми рішеннями, повідомляє The Guardian.

    Доктор Джонні Пенн з LCFI пояснив цю еволюцію тим, що протягом десятиліть увага була валютою інтернету. Обмін увагою через соціальні медіа-платформи, такі як Facebook та Instagram, призвів до розвитку онлайн-економіки.

    На відміну від економіки уваги, де рекламодавці торгуються за теперішню або майбутню залученість користувачів, економіка намірів використовує інформацію про мотивацію користувачів, наприклад, плани подорожей або політичні погляди.

    Ця інформація буде продана тому, хто запропонує найвищу ціну, що дозволить точно таргетувати рекламу для досягнення конкретних цілей.

    Деталі дослідження

    Дослідження наголошує на можливості великих мовних моделей, таких як ChatGPT, у використанні моделей спілкування, уподобань та особистих атрибутів, таких як вік, стать і словниковий запас. Аналізуючи ці фактори, інструменти штучного інтелекту можуть максимізувати ймовірність досягнення бажаних результатів, таких як продаж продукту або вплив на громадську думку.

    Як приклад у дослідженні наводиться АІ-модель Cicero від компанії Meta, яка продемонструвала “людський рівень” у настільній грі “Дипломатія”, де успіх залежить від передбачення та впливу на наміри опонентів. Дослідники припускають, що подібні можливості можуть бути застосовані в комерційному та політичному контекстах.

    Моделі штучного інтелекту в економіці намірів можуть також налаштовувати результати на основі потоків даних, згенерованих користувачами, витягуючи персональні дані з розмов для уточнення таргетингу.

    Як це може працювати на практиці

    Наприклад, дослідження передбачає сценарій, в якому Meta продає на аукціоні наміри користувачів, такі як бронювання авіаквитків або ресторанів, компаніям у режимі реального часу.

    Така динамічна, високоякісна персоналізація знаменує собою трансформацію сучасної індустрії прогнозування. Автори дослідження попереджають, що інструменти штучного інтелекту можуть спрямовувати дискусії на отримання більшої кількості персональних даних, посилаючись на дослідження, які показують, що агенти штучного інтелекту можуть “підштовхувати” співрозмовників до певного результату.

    Дослідники LCFI наголошують, що хоча прогнозування та поведінкові торги не є чимось новим, генеративні інструменти штучного інтелекту здатні революціонізувати ці практики, створюючи як можливості, так і етичні виклики в цифровому ландшафті, що стрімко розвивається.

    Читайте Expert.in.ua в Google News Підписатися
    дослідження люди штучний інтелект

    Коментування закрито

    Читайте також

    Як не зіпсувати батарею телефону: 5 простих порад

    Telegram-боти прикидаються сервісами банків і крадуть гроші українців: як працює нова схема

    Марк Цукерберг розгортає лабораторію AI для майбутнього

    Останні новини
    Сьогодні

    Пошкоджена колія: через нічну атаку РФ потяги в столиці курсують із перебоями

    10:38

    ISW: Путін не відмовляється від цілей війни — готовий йти до кінця

    10:24

    Євро вже по 50? Чого очікувати від курсу до кінця року — думки експертів

    10:12

    Як зрозуміти, що дитина готова до школи: основні ознаки

    10:00

    Як не зіпсувати батарею телефону: 5 простих порад

    09:48

    Трамп заперечує зупинку: США продовжують постачати зброю Україні

    09:39

    Що їсти при високому тиску: прості продукти, які допоможуть без ліків

    09:20

    Назвали 5 натуральних підживлень для овочів: бюджетно і без хімії

    09:13

    Трамп здобув перемогу: Конгрес ухвалив “Big Beautiful Bill”

    09:00

    Китай не допустять поразки РФ: міністр закордонних справ розкрив причину

    08:50
    Дивитись ще
    Категорії новин
    • Всі новини
    • Україна
    • Політика
    • Економіка
    • Світ
    • Стиль життя
    • Авто
    • Технології
    • Суспільство
    • Здоров’я
    Інформація
    • Про проект
    • Автори
    • Редакційна політика і стандарти
    • Політика конфіденційності
    • Правила коментування
    • Контакти
    expert.in.ua © 2025 Всі права захищено.

    Введіть вище запит та натисніть Enter для пошуку. Натисніть Esc, щоб скасувати.