• Українська
    • English
    Facebook X (Twitter) Instagram
    В тренді:
    • Росія випробувала лазерну зброю проти українських дронів
    • Пенсію можна буде збільшити вдвічі: уряд готує реформу з трьома рівнями виплат
    • Карлсен переміг ChatGPT у шаховій партії без втрати жодної фігури
    • Інфляція в Україні залишається високою: НБУ пояснив ключові фактори
    • Як зберегти продукти без холодильника у спеку: поради на випадок відключення світла
    • Як сплатити штраф у «Резерв+» онлайн: покрокова інструкція та важливі терміни
    • Бронювання без оновлення даних неможливе: пояснення юристів
    • Шахрайство з опитуваннями від банку: українців попередили про нову схему
    • Українська
    • English
    Facebook X (Twitter) Instagram
    Експерт
    • Всі новини
    • Україна
    • Політика
    • Економіка
    • Світ
    • Стиль життя
    • Авто
    • Технології
    • Суспільство
    • Здоров’я
    Експерт
    Головна сторінка » Штучний інтелект маніпулюватиме людьми, щоб вони приймали потрібні рішення, – дослідження

    Штучний інтелект маніпулюватиме людьми, щоб вони приймали потрібні рішення, – дослідження

    Ткаченко ВалентинаТкаченко Валентина30 Грудня 2024, 19:092 хвилини на читання Новини технологій
    Поділитись
    Facebook Twitter Telegram

    На думку дослідників з Кембриджського університету, штучний інтелект здатен впливати на процес прийняття рішень у безпрецедентних масштабах. Дослідження, проведене Центром майбутнього інтелекту Леверхульма (LCFI), відкрило новий ринок під назвою “економіка намірів”, де інструменти штучного інтелекту можуть маніпулювати вибором користувачів, від купівельних уподобань до політичних рішень

    “Економіка намірів”, за визначенням дослідження LCFI, являє собою перехід від “економіки уваги”, коли платформи соціальних мереж привертають увагу користувачів, щоб продавати рекламу. В економіці намірів інструменти ШІ використовуватимуть поведінкові, психологічні та комунікаційні дані, щоб передбачати наміри користувачів і керувати їхніми рішеннями, повідомляє The Guardian.

    Доктор Джонні Пенн з LCFI пояснив цю еволюцію тим, що протягом десятиліть увага була валютою інтернету. Обмін увагою через соціальні медіа-платформи, такі як Facebook та Instagram, призвів до розвитку онлайн-економіки.

    На відміну від економіки уваги, де рекламодавці торгуються за теперішню або майбутню залученість користувачів, економіка намірів використовує інформацію про мотивацію користувачів, наприклад, плани подорожей або політичні погляди.

    Ця інформація буде продана тому, хто запропонує найвищу ціну, що дозволить точно таргетувати рекламу для досягнення конкретних цілей.

    Деталі дослідження

    Дослідження наголошує на можливості великих мовних моделей, таких як ChatGPT, у використанні моделей спілкування, уподобань та особистих атрибутів, таких як вік, стать і словниковий запас. Аналізуючи ці фактори, інструменти штучного інтелекту можуть максимізувати ймовірність досягнення бажаних результатів, таких як продаж продукту або вплив на громадську думку.

    Як приклад у дослідженні наводиться АІ-модель Cicero від компанії Meta, яка продемонструвала “людський рівень” у настільній грі “Дипломатія”, де успіх залежить від передбачення та впливу на наміри опонентів. Дослідники припускають, що подібні можливості можуть бути застосовані в комерційному та політичному контекстах.

    Моделі штучного інтелекту в економіці намірів можуть також налаштовувати результати на основі потоків даних, згенерованих користувачами, витягуючи персональні дані з розмов для уточнення таргетингу.

    Як це може працювати на практиці

    Наприклад, дослідження передбачає сценарій, в якому Meta продає на аукціоні наміри користувачів, такі як бронювання авіаквитків або ресторанів, компаніям у режимі реального часу.

    Така динамічна, високоякісна персоналізація знаменує собою трансформацію сучасної індустрії прогнозування. Автори дослідження попереджають, що інструменти штучного інтелекту можуть спрямовувати дискусії на отримання більшої кількості персональних даних, посилаючись на дослідження, які показують, що агенти штучного інтелекту можуть “підштовхувати” співрозмовників до певного результату.

    Дослідники LCFI наголошують, що хоча прогнозування та поведінкові торги не є чимось новим, генеративні інструменти штучного інтелекту здатні революціонізувати ці практики, створюючи як можливості, так і етичні виклики в цифровому ландшафті, що стрімко розвивається.

    Читайте ЕКСПЕРТ у Google News Підписатися
    дослідження люди штучний інтелект

    Коментування закрито

    Читайте також

    Коли Grok Маска увімкнув мозок, а Трамп залишився без поцілунків

    SpaceX Маска інвестує $2 млрд у компанію-розробника ШІ Grok — WSJ

    ШІ створив цифрову пастку: мільйони користувачів втратили зв’язок із реальністю

    Останні новини
    Сьогодні

    Росія випробувала лазерну зброю проти українських дронів

    18:42

    Пенсію можна буде збільшити вдвічі: уряд готує реформу з трьома рівнями виплат

    18:39

    Карлсен переміг ChatGPT у шаховій партії без втрати жодної фігури

    18:37

    Інфляція в Україні залишається високою: НБУ пояснив ключові фактори

    18:33

    Як зберегти продукти без холодильника у спеку: поради на випадок відключення світла

    18:31

    Як сплатити штраф у «Резерв+» онлайн: покрокова інструкція та важливі терміни

    18:29

    Бронювання без оновлення даних неможливе: пояснення юристів

    18:27

    Шахрайство з опитуваннями від банку: українців попередили про нову схему

    17:43

    Пластика Скарлетт Йоханссон: хірург оцінив, чи змінювала акторка зовнішність

    17:40

    Disney повертає «Піратів Карибського моря»: Депп, Блум і Найтлі знову разом

    17:35
    Дивитись ще
    Категорії новин
    • Всі новини
    • Україна
    • Політика
    • Економіка
    • Світ
    • Стиль життя
    • Авто
    • Технології
    • Суспільство
    • Здоров’я
    Інформація
    • Про проект
    • Автори
    • Редакційна політика і стандарти
    • Політика конфіденційності
    • Правила коментування
    • Контакти
    expert.in.ua © 2025 Всі права захищено.

    Введіть вище запит та натисніть Enter для пошуку. Натисніть Esc, щоб скасувати.