Згідно з даними дослідження Kantar’s BrandZ, американська компанія Apple стала першою у світі з вартістю бренду у понад $1 трлн. Про це повідомляє Reuters.
Зокрема, у порівнянні з минулим роком, вартість бренду американського технологічного гіганта зросла на 15%. Як зауважили в агенції, виробник iPhone вже третій рік поспіль очолює рейтинг найдорожчих брендів у світі.
Друге й третє місце у рейтингу посідають інші американські техгіганти – Google Alphabet із $753 млрд та Microsoft із $713 млрд відповідно.
Новачком у цьогорічному топ-10 стала американська компанія Oracle, яка пропонує хмарні сервіси на основі штучного інтелекту. Вона посіла дев’яте місце, вартість бренду компанії зросла на 58% – до $145 млрд.
При цьому вартість бренду виробника ШІ-чипів Nvidia збільшилася майже утричі – до понад $200 млрд – порівняно з роком раніше, що зробило компанію шостим найдорожчим брендом у світі.
У Kantar розповіли, що дослідження охоплювало понад 4,3 млн інтерв’ю зі споживачами про 21 тисячу брендів у 532 категоріях.
Сьогодні вночі безпілотники атакували чотири області Російської Федерації. За даними окупаційного Міноборони РФ, протягом минулої…
Підлітки в Україні, яким цього року виповниться 17 років, зобов'язані завітати до ТЦК для проходження…
Суд у Південній Кореї визнав чоловіка винним у спробі уникнути обов'язкової військової служби шляхом навмисного…
Москву очікують катастрофічні наслідки у випадку застосування США своєї триступеневої міжконтинентальної балістичної ракети Trident II…
В Україні після низки корупційних скандалів у МСЕК (Медико-соціальних експертних комісіях) проведуть масштабну реформу. Проте ці зміни торкнуться…
Ілон Маск не зупиняється від критики політиків і цього разу під прицілом американського мільярдера опинилась…