Згідно з даними дослідження Kantar’s BrandZ, американська компанія Apple стала першою у світі з вартістю бренду у понад $1 трлн. Про це повідомляє Reuters.
Зокрема, у порівнянні з минулим роком, вартість бренду американського технологічного гіганта зросла на 15%. Як зауважили в агенції, виробник iPhone вже третій рік поспіль очолює рейтинг найдорожчих брендів у світі.
Друге й третє місце у рейтингу посідають інші американські техгіганти – Google Alphabet із $753 млрд та Microsoft із $713 млрд відповідно.
Новачком у цьогорічному топ-10 стала американська компанія Oracle, яка пропонує хмарні сервіси на основі штучного інтелекту. Вона посіла дев’яте місце, вартість бренду компанії зросла на 58% – до $145 млрд.
При цьому вартість бренду виробника ШІ-чипів Nvidia збільшилася майже утричі – до понад $200 млрд – порівняно з роком раніше, що зробило компанію шостим найдорожчим брендом у світі.
У Kantar розповіли, що дослідження охоплювало понад 4,3 млн інтерв’ю зі споживачами про 21 тисячу брендів у 532 категоріях.
В результаті нападу озброєних чоловіків на будівлю офісу аерокосмічної компанії Türk Uçak Sanayii Anonim Ortaklığı…
У місті Селидове Донецької області ситуація критична. Ворог просунувся до багатоповерхівок та незабаром може окупувати…
На подвір'ї зруйнованого ураганом "Хелен" будинку у Північній Кароліні (США) знайшли біблійне послання. Чоловік, який прийшов подивитись…
Продукти, багаті на вітаміни, мінерали, білки та корисні жири, допоможуть довше зберігати молодий вигляд Про…
МВФ не змушує Україну підвищувати тарифи на енергію, незважаючи на війну. Україна та МВФ оновили…
Польський уряд запропонував Німеччині перенаправляти соцвиплати для українських біженців безпосередньо в Україну. Мета – зменшити фінансовий стимул залишатися в Німеччині і…