• Українська
    • English
    Facebook X (Twitter) Instagram
    В тренді:
    • Японія та ЄС створять спільне супутникове угруповання, щоб зменшити залежність від SpaceX
    • Сенатор Грем анонсував рекордні поставки зброї Україні та попередив Китай, Індію й Бразилію
    • Біля Одеси з’явився отруйний морський дракон: еколог попередив про небезпеку
    • ЄС платить Росії більше, ніж допомагає Україні
    • Влаштували бенкет під час чуми: хто в Україні отримує 300-тисячні пенсії
    • Як стати на військовий облік без ТЦК: нові правила для юнаків 17–25 років
    • Цей продукт краде ваш сон: чому варто прибрати його з вечірнього меню
    • Названо моделі авто, які найрідше зупиняє поліція в Україні
    • Українська
    • English
    Facebook X (Twitter) Instagram
    Експерт
    • Всі новини
    • Україна
    • Політика
    • Економіка
    • Світ
    • Стиль життя
    • Авто
    • Технології
    • Суспільство
    • Здоров’я
    Експерт
    Головна сторінка » Вперше у світі: вартість бренду Apple перевищила $1 трлн – Reuters

    Вперше у світі: вартість бренду Apple перевищила $1 трлн – Reuters

    Ольга СтепановаОльга Степанова10 Липня 2024, 20:221 хвилина на читання Новини технологій
    Поділитись
    Facebook Twitter Telegram

    Згідно з даними дослідження Kantar’s BrandZ, американська компанія Apple стала першою у світі з вартістю бренду у понад $1 трлн. Про це повідомляє Reuters.

    Зокрема, у порівнянні з минулим роком, вартість бренду американського технологічного гіганта зросла на 15%. Як зауважили в агенції, виробник iPhone вже третій рік поспіль очолює рейтинг найдорожчих брендів у світі.

    Друге й третє місце у рейтингу посідають інші американські техгіганти – Google Alphabet із $753 млрд та Microsoft із $713 млрд відповідно.

    Новачком у цьогорічному топ-10 стала американська компанія Oracle, яка пропонує хмарні сервіси на основі штучного інтелекту. Вона посіла дев’яте місце, вартість бренду компанії зросла на 58% – до $145 млрд.

    При цьому вартість бренду виробника ШІ-чипів Nvidia збільшилася майже утричі – до понад $200 млрд – порівняно з роком раніше, що зробило компанію шостим найдорожчим брендом у світі.

    У Kantar розповіли, що дослідження охоплювало понад 4,3 млн інтерв’ю зі споживачами про 21 тисячу брендів у 532 категоріях.

    Читайте ЕКСПЕРТ у Google News Підписатися
    Apple

    Коментування закрито

    Читайте також

    Коли Grok Маска увімкнув мозок, а Трамп залишився без поцілунків

    SpaceX Маска інвестує $2 млрд у компанію-розробника ШІ Grok — WSJ

    ШІ створив цифрову пастку: мільйони користувачів втратили зв’язок із реальністю

    Останні новини
    13 Липня

    Японія та ЄС створять спільне супутникове угруповання, щоб зменшити залежність від SpaceX

    22:06

    Сенатор Грем анонсував рекордні поставки зброї Україні та попередив Китай, Індію й Бразилію

    21:43

    Біля Одеси з’явився отруйний морський дракон: еколог попередив про небезпеку

    21:27

    ЄС платить Росії більше, ніж допомагає Україні

    21:16

    Влаштували бенкет під час чуми: хто в Україні отримує 300-тисячні пенсії

    20:58

    Як стати на військовий облік без ТЦК: нові правила для юнаків 17–25 років

    20:31

    Цей продукт краде ваш сон: чому варто прибрати його з вечірнього меню

    20:23

    Названо моделі авто, які найрідше зупиняє поліція в Україні

    20:20

    Росія випробувала лазерну зброю проти українських дронів

    18:42

    Пенсію можна буде збільшити вдвічі: уряд готує реформу з трьома рівнями виплат

    18:39
    Дивитись ще
    Категорії новин
    • Всі новини
    • Україна
    • Політика
    • Економіка
    • Світ
    • Стиль життя
    • Авто
    • Технології
    • Суспільство
    • Здоров’я
    Інформація
    • Про проект
    • Автори
    • Редакційна політика і стандарти
    • Політика конфіденційності
    • Правила коментування
    • Контакти
    expert.in.ua © 2025 Всі права захищено.

    Введіть вище запит та натисніть Enter для пошуку. Натисніть Esc, щоб скасувати.