Google оголосила про впровадження передової системи боротьби з неякісним контентом у результатах пошуку. Алгоритми знижуватимуть рейтинг неоригінального контенту.
Про це повідомляє прес-служба Google.
Нові алгоритми, впроваджені Google, покликані оптимізувати пошукову видачу шляхом усунення спаму і контенту, що повторюється. Ці алгоритми автоматично знижують рейтинги дублюючих матеріалів у результатах пошуку, включаючи тексти, створені штучним інтелектом.
Компанія повідомляє, що опублікувала свою політику за два місяці до набрання чинності 5 травня, щоб надати власникам веб-ресурсів достатньо часу для внесення необхідних змін.
Під категорію спаму та вторинного контенту Google включає сайти, які містять масово вироблені матеріали без унікальної цінності, а також ресурси, що орендують простір на довірених веб-сайтах для розповсюдження спаму. За даними Google, новий інструмент дозволяє знизити кількість “непотрібних матеріалів” на 40 відсотків.
В рамках відповідності закону “про цифрові ринки” Європейського союзу (DMA) Google внесла зміни, включаючи додаткові екрани вибору браузера та пошукової системи за замовчуванням при початковому налаштуванні Android-пристроїв, а також при першому запуску Chrome на ПК та iOS.
Здійснюючи відповідність DMA, Google відмовляється від практики зв’язування особистих даних між обліковими записами користувачів у деяких сервісах, які раніше використовувалися для персоналізації реклами та контенту. DMA забороняє використання персональних даних у рекламних цілях без згоди користувача.
Чоловіки віком від 25 до 60 років і далі підлягають загальній мобілізації, продовженій до 6…
У Великій Британії собака на ім’я Ембер, що належить до змішаних порід золотистого ретривера та…
Хоч би як туристи намагалися вибрати для своєї наступної відпустки хороший готель, все одно вони часом стають…
Атмосферний фронт принесе дощі з грозами та градом, але вже завтра українців чекає суха погода…
В Україні підвищать заробітні плати для деяких категорій працівників. Зокрема, додаткові виплати можуть отримати шкільні…
Кросовери залишаються найпопулярнішим типом легкових автомобілів у багатьох країнах світу. Саме тому буває важко визначитися, яку…