Чимало українців, які мають право на відстрочку від мобілізації або встановлену інвалідність, зіштовхнулися з проблемою: застосунок Резерв+ не відображає ці важливі дані.
Якщо відстрочка або інвалідність у вас є, але в застосунку її немає — це не вирок. За даними Львівського обласного ТЦК та СП, в усіх подібних випадках можна знайти рішення. Головне — діяти відповідно до дати встановлення статусу.
У такому разі потрібно підтягнути дані в електронну систему соціального захисту. Є два шляхи:
- Подати заяву онлайн через Електронний кабінет особи з інвалідністю. До неї потрібно додати сканкопію довідки про інвалідність. Після цього інформація потрапляє в базу Мінсоцполітики, а вже звідти — в застосунок Резерв+.
- Або особисто звернутися до місцевого управління соцзахисту з оригіналом довідки й паспортом. У цьому разі фахівці внесуть дані вручну.
Система вже працює по-новому — замість МСЕК діє експертна оцінка. Щоб переконатися, що ваші дані є в системі:
- Перевірте їхню наявність через Соціальний портал.
- Якщо інформації немає або є помилки — зверніться до медзакладу, де проходили експертне оцінювання.
Ноутбук
Тільки після внесення інформації до державних реєстрів, застосунок Резерв+ «побачить» ваш статус і автоматично підтягне відповідні відомості. Саме тому апеляції до ТЦК чи скарги на додаток не дадуть миттєвого ефекту — спочатку потрібно синхронізувати дані в офіційних базах.
Якщо у вас є відстрочка від мобілізації з інших підстав — наприклад, за станом здоров’я, навчанням, доглядом за родичами — переконайтесь, що ТЦК вніс цю інформацію в Єдиний державний реєстр військовозобов’язаних. Якщо ні — ви не зможете скористатися правом на захист через Резерв+.