Huntington Ingalls Industries, найбільша військова суднобудівна компанія Америки, оголосила в четвер, що підводний човен класу Virginia New Jersey (SSN 796) нещодавно був спущений на воду в річці Джеймс суднобудівним підрозділом компанії Ньюпорт-Ньюс, пише Експерт із посиланням на Defence-blog.
Підводний човен водотоннажністю 7800 тонн, що перебував у плавучому сухому доку з моменту переведення з будмайданчика в березні, був спущений на воду і доставлений буксирами до причалу підводної човнової верфі для остаточного дообладнання, випробувань та атестації екіпу.
“Досягнення цієї віхи будівництва є дуже важливою подією для нашої суднобудівної команди”, – сказав Джейсон Уорд, віце-президент Newport News з будівництва підводних човнів класу “Вірджинія”.
«Наші суднобудівники та постачальники присвятили роки напруженої роботі над цією критично важливою можливістю, яка дозволить зберегти підводну перевагу наших клієнтів. Тепер ми з нетерпінням чекаємо на виконання нашої програми випробувань на воді та роботи над ходовими випробуваннями, щоб ми могли поставити їх ВМФ».
Завдяки угоді про співпрацю з General Dynamics Electric Boat близько 10 000 суднобудівників, а також постачальники з 50 штатів взяли участь у будівництві цього човна з моменту початку робіт у 2016 році. Будівництво завершено приблизно на 92%.
Підводні човни класу «Вірджинія», клас атомних швидкохідних підводних човнів, будуються для широкого спектру операцій у відкритому океані та на узбережжі, щоб замінити підводні човни класу «Лос-Анджелес» ВМС у міру їх виведення з експлуатації.
Підводні човни класу «Вірджинія» включають десятки нових технологій та інновацій, які підвищують вогневу міць, маневреність і малопомітність, що значно підвищує їх бойові можливості. Ці підводні човни здатні виконувати завдання у кількох районах і можуть працювати зі швидкістю понад 25 вузлів протягом кількох місяців.