Site icon Експерт

У Нью-Йорку з’явилася реклама стартапу, що дозволяє вибирати характеристики майбутньої дитини

У Нью-Йорку з’явилася реклама стартапу Nucleus. Він пропонує батькам вибрати ембріон на основі безлічі генетичних характеристик – від зовнішніх даних до потенційних медичних ризиків.

Фото рекламних плакатів у метро та на вулицях публікують місцеві ЗМІ.

Як з’ясувалося, батьки зможуть вибрати будь-які параметри, навіть колір очей.

Після вибору ембріон пересідає у матку. Ціна послуги – $29 999.

Nucleus проводить генетичний аналіз характеристик ембріона за допомогою складних алгоритмів на основі генетичного тесту, щоб, як заявляється, клієнт “отримав свою найкращу дитину”.

Через це стартап піддавався критиці з самого початку, як
що створює “дизайнерських дітей” штучним шляхом.

А реклама у нью-йоркському метро та на вулицях викликала сплеск популярності компанії. За даними ЗМІ, її продаж зріс на 1700%.

Читати повну версію