У Нью-Йорку з’явилася реклама стартапу Nucleus. Він пропонує батькам вибрати ембріон на основі безлічі генетичних характеристик – від зовнішніх даних до потенційних медичних ризиків.
Фото рекламних плакатів у метро та на вулицях публікують місцеві ЗМІ.
Як з’ясувалося, батьки зможуть вибрати будь-які параметри, навіть колір очей.
Після вибору ембріон пересідає у матку. Ціна послуги – $29 999.
Nucleus проводить генетичний аналіз характеристик ембріона за допомогою складних алгоритмів на основі генетичного тесту, щоб, як заявляється, клієнт “отримав свою найкращу дитину”.
Через це стартап піддавався критиці з самого початку, як
що створює “дизайнерських дітей” штучним шляхом.
А реклама у нью-йоркському метро та на вулицях викликала сплеск популярності компанії. За даними ЗМІ, її продаж зріс на 1700%.

