Site icon Експерт

Чоловік витратив 1 млн доларів на відновлення круїзного лайнера: тепер він тоне

Підприємець Кріс Віллсон з Юти (США) витратив понад 1 мільйон доларів на відновлення круїзного лайнера Aurora, купленого на Craiglist, який почав тонути. Про це пише People.

Чоловік і його дружина Джин Лі витратили 15 років на відновлення судна завдовжки 293 фути (89 метрів) після купівлі його через інтернет у 2008 році. На кораблі 85 кают, басейн і театр.

Віллсон не розкрив початкову вартість судна, але сказав, що йому вдалося укласти дуже вигідну угоду з власником. Пізніше лайнер рік стояв у Ріо-Вісті (штат Каліфорнія), близько трьох років — на пірсі 38 у Сан-Франциско, а 2012 року його пришвартували в пристані Herman & Helen’s Marina, розташованій за 24 кілометри від Стоктона (штат Каліфорнія).

“Я досить далеко просунувся. Думаю, у нас було 10 приміщень, які ми ретельно відреставрували й обставили”, — розповів він про свою роботу над судном. Зрештою він продав човен у жовтні 2023 року після того, як місцеві жителі почали турбуватися про бездіяльний корабель.

На кораблі 85 кают, басейн і театрФото: CDFW Spill Prevention

Хоча особистість людини, яка привела судно, не розголошується, 22 травня берегова охорона США оголосила, що воно почало тонути й викидати забруднення.

“Було встановлено, що судно отримало пробоїну, набирає воду і наразі зливає дизельне пальне і нафту у водний шлях Дельти”, — додало Управління шерифа округу Сан-Хоакін.

Берегова охорона США оголосила наприкінці червня, що підрядники, найняті Об’єднаним командуванням, намагалися допомогти кораблю на плаву і видалити приблизно 21 675 галонів нафтовмісної води, 3 193 галони небезпечних відходів і п’ять 25-ярдових контейнерів зі сміттям.

Судно являє собою суспільну небезпеку і загрозу для навколишнього середовищаФото: CDFW Spill Prevention

Конні Кокран, відповідальна за зв’язки з громадськістю міста, розповіла CNN Travel, що коли судно затонуло, у нього не було “чіткого власника”, і влада Стоктона з’ясовує, як розпорядитися кораблем.

Вона додала, що судно становить суспільну небезпеку і загрозу для навколишнього середовища.

Читати повну версію