Чому в аеропорту в Південній Кореї була бетонна стіна, в яку врізався літак

Трагічна авіакатастрофа в міжнародному аеропорту Муан, яка забрала життя 179 людей, викликала серйозні питання щодо безпеки інфраструктури. Літак авіакомпанії Jeju Air, що виконував посадку на високій швидкості, не зміг зупинитися на злітно-посадковій смузі та зіткнувся з бетонною конструкцією.

Увесь світ облетіли кадри літака Jeju Air, який приземлився на високій швидкості та виїхав за межі злітно-посадкової смуги після чого зіткнувся з бетонною стіною. Влада, яка розслідує причини найстрашнішої авіакатастрофи в Південній Кореї, розглядає важливість розміщення бетонної стіни приблизно за 250 метрів від кінця злітно-посадкової смуги.

Авіаційний експерт Девід Лірмаунт заявив, що літак, попри технічні несправності, виконав посадку, яку можна вважати “майже ідеальною” за таких умов. За його словами, якби бетонної перешкоди не було, борт просто б зупинився за межами смуги, і більшість пасажирів могли б вижити. Виконавчий директор Aero Consulting Experts капітан Росс Аймер погоджується з версією Лірмаунта.

“На жаль, це стало причиною того, що всі загинули, тому що вони буквально врізалися в бетонну конструкцію. Цього там не мало бути”, — сказав Аймер.

Деякі експерти припускають, що пілоти могли не бути поінформованими про наявність бетонної конструкції. Як зазначила авіаційний аналітик Саллі Гетін, захід на посадку відбувався з іншого напрямку, ніж зазвичай, і це могло стати фатальним фактором.

За даними південнокорейського інформаційного агентства Yonhap, у бетонній конструкції розміщена навігаційна система, яка допомагає літакам приземлятися, відома як локалізатор. Ця система має чотири метри заввишки та розташована на одному рівні зі злітно-посадковою смугою для забезпечення її належної роботи.

Міністерство транспорту Південної Кореї повідомило, що в інших аеропортах країни та за кордоном також є випадки, коли обладнання встановлюється в бетонну конструкцію. Але після аварії чиновники перевірять, чи варта заміна бетонних конструкцій на легші матеріали, які зменшують ризик під час аварій.

Ткаченко Валентина

Recent Posts

Водохреща 2025: де в Києві підготували місця для купання та чергуватимуть рятувальники

У Києві мешканців та гостей міста які вирішили купатись у водоймах на Водохреще, закликали дотримуватись правил…

1 хв. ago

Стало відомо, яким буде розмір зарплати президента України у 2025 році

У 2025 році заробітна плата президента України залишиться на рівні, встановленому чинними нормативними актами. За…

9 хв. ago

“Поясни мені, якого х*я ти привозиш неліквід”: Військовий розкритикував роботу працівників ТЦК

Деякі працівники ТЦК мобілізують до війська чоловіків заради "плану" і не дивляться на те, що…

16 хв. ago

Термінали “Привату” помиляються на користь банку: як клієнти втрачають гроші

Термінали "Привату" помиляються на користь банку і "крадуть" в українців гроші під час здійснення фінансових…

25 хв. ago

В Україні за рік стало вдвічі більше бажаючих поступитися Росії територіями задля миру (інфографіка)

В Україні зросла частка українців, які готові задля досягнення миру піти на територіальні поступки. Водночас…

34 хв. ago

Працівників ТЦК жорстко розкритикував військовий: чому на фронті незадоволені мобілізацією

Факти силової мобілізації в Україні та намагання працівників ТЦК “закрити план” будь-якими людьми уже "оцінили"…

42 хв. ago