Чому в аеропорту в Південній Кореї була бетонна стіна, в яку врізався літак

Трагічна авіакатастрофа в міжнародному аеропорту Муан, яка забрала життя 179 людей, викликала серйозні питання щодо безпеки інфраструктури. Літак авіакомпанії Jeju Air, що виконував посадку на високій швидкості, не зміг зупинитися на злітно-посадковій смузі та зіткнувся з бетонною конструкцією.

Увесь світ облетіли кадри літака Jeju Air, який приземлився на високій швидкості та виїхав за межі злітно-посадкової смуги після чого зіткнувся з бетонною стіною. Влада, яка розслідує причини найстрашнішої авіакатастрофи в Південній Кореї, розглядає важливість розміщення бетонної стіни приблизно за 250 метрів від кінця злітно-посадкової смуги.

Авіаційний експерт Девід Лірмаунт заявив, що літак, попри технічні несправності, виконав посадку, яку можна вважати “майже ідеальною” за таких умов. За його словами, якби бетонної перешкоди не було, борт просто б зупинився за межами смуги, і більшість пасажирів могли б вижити. Виконавчий директор Aero Consulting Experts капітан Росс Аймер погоджується з версією Лірмаунта.

“На жаль, це стало причиною того, що всі загинули, тому що вони буквально врізалися в бетонну конструкцію. Цього там не мало бути”, — сказав Аймер.

Деякі експерти припускають, що пілоти могли не бути поінформованими про наявність бетонної конструкції. Як зазначила авіаційний аналітик Саллі Гетін, захід на посадку відбувався з іншого напрямку, ніж зазвичай, і це могло стати фатальним фактором.

За даними південнокорейського інформаційного агентства Yonhap, у бетонній конструкції розміщена навігаційна система, яка допомагає літакам приземлятися, відома як локалізатор. Ця система має чотири метри заввишки та розташована на одному рівні зі злітно-посадковою смугою для забезпечення її належної роботи.

Міністерство транспорту Південної Кореї повідомило, що в інших аеропортах країни та за кордоном також є випадки, коли обладнання встановлюється в бетонну конструкцію. Але після аварії чиновники перевірять, чи варта заміна бетонних конструкцій на легші матеріали, які зменшують ризик під час аварій.

Ткаченко Валентина

Recent Posts

Картопля в духовці виходить із хрусткою скоринкою: потрібно просто додати один інгредієнт

Складно уявити собі більш просту і ледачу страву, ніж картопля в духовці. Вона виходить ніжною…

4 хв. ago

Сонячне затемнення в Україні 29 березня: які міста потрапили в зону видимості

Сонячне затемнення 29 березня в Україні відбудеться під час нового Місяця, коли супутник Землі частково…

13 хв. ago

Пенсія розтане як міраж: кому не вистачить стажу попри важку працю

Трудовий стаж відіграє важливу роль під час призначення пенсії та соціальних виплат. Однак правила його…

21 хв. ago

Українцям роз’яснили, чи можна отримати спадок без заповіту: що каже закон

У Міністерстві юстиції пояснили, що спадкування - це перехід прав та обов’язків (спадщини) від фізичної особи,…

28 хв. ago

Новий тариф на газ доведе до нападу: куб у 2025 році може коштувати 21 гривню

В Україні 98% домогосподарств нині платять фіксовану ставку в 7,96 грн за куб газу, що…

37 хв. ago

Міноборони оригінально вирішило стимулювати хлопців 18-24 років йти служити: що вигадали

Міністерство оборони вирішило розмістити на своїй сторінці в TikTok відео, в якому ведучий агітує хлопців…

46 хв. ago