Меган Маркл придумала собі нове заняття

Дружина принца Гаррі Меган Маркл, яка у квітні анонсувала запуск свого лайфстайл-бренду American Riviera Orchard, але досі не запустила його через проблеми з документами, схопилася за нову бізнес-ідею. Тепер вона просуває розкішний бренд сумок Cesta Collective, пише The Telegraf.

Під час нещодавньої поїздки до Колумбії колишня акторка скористалася можливістю продемонструвати свою нову сумочку за $750 від бренду Cesta Collective, у який вона нещодавно інвестувала.

Меган Маркл вигуляла в Колумбії сумочку за $750Фото: Getty

У бесіді з журналістами Меган розкрила свою стратегію використання “світової уваги” для просування дизайнерів, з якими в неї “справді міцні дружні стосунки”, включно з “невеликими, перспективними брендами, які не отримали належної уваги”.

“Це одна з найпотужніших речей, які я можу зробити, і це просто надіти, наприклад, сережки”, — сказала вона.

У 2020 році герцогиня почала інвестувати в кілька невеликих підприємств, що належать жінкам, і навіть ризикнула заснувати власний бренд American Riviera Orchard, який продаватиме ультрамодні “фруктові олії”, “спреди на основі бобових” і “харчові олії та жири”. Поки не вирішені проблеми з товарними знаками, вона звернула увагу на Cesta Collective, яка продає гаманці, вручну виткані жінками в Руанді, а потім доопрацьовані в Італії.

Вперше на вироби цього бренду вона натрапила, роблячи покупки в інтернеті. Дізнавшись, що сумочку, яку вона вибрала, коли фотографувалася з принцом Гаррі, розпродали всього за 11 хвилин, Меган вирішила бути більш підкованою щодо компаній, в які вона інвестувала, і того, що носить на публіці.

“Я витрачаю багато часу, просто гуглячи, вишукуючи бренди. Коли люди шукають щось в інтернеті або читають щось, я намагаюся знайти нових чудових дизайнерів, особливо в різних країнах”, — пояснила вона.

Уперше Маркл взяла білу сумочку за $750 на вечерю з Гаррі 2023 року. Засновники Cesta Ерін Райдер і Кортні Вайнблатт Фашіано розповіли, що після того, як дружина королівської особи з’явилася з цим аксесуаром на публіці, у них різко зросли продажі.

Потім Меган вирішила інвестувати в бренд, щоб допомогти йому зростати. Хоча вона відмовилася розкрити, скільки вона виклала, засновники Cesta повідомили, що це була міноритарна частка.

Річний дохід Cesta становить мільйон доларів, а на виготовлення сумочок йде від чотирьох до семи днів.

Ольга Степанова

Recent Posts

Мобілізація по-новому: коли не доведеться йти у ТЦК

Міністр оборони Рустем Умєров зазначив, що йдеться не про ліквідацію ТЦК, а про створення сучасної…

5 хв. ago

Варшава відреагувала на погрози Росії щодо бази ПРО США

Американська база протиракетної оборони у Редзіково на півночі Польщі має виключно оборонний характер, а якщо…

12 хв. ago

Чоловік збирається з’їсти банан за 6,2 млн доларів

Криптовалютний підприємець Джастін Сан витратив понад 6 мільйонів доларів на банан, приклеєний скотчем до стіни…

23 хв. ago

Чи запустить Путін “Орешник” по Києву: дали оцінку

У випадку запуску по Києву новітньої ракети середньої дальності "Орешник" є велика ймовірність, що її зіб'ють.…

28 хв. ago

Укрзалізниця запускає нові маршрути до Європи

збільшується кількість поїздів до Варшави. Як передає "Хвиля", про це повідомив віце-прем'єр-міністр з відновлення - міністр розвитку громад…

30 хв. ago

Папа Франциск зарахує першого міленіала до лику святих

Католицька церква незабаром здобуде свого першого святого міленіалу. Ним стане 15-річний італійський підліток, який помер…

31 хв. ago