Низька зарплата, але королівські привілеї: у короля Чарльза III нова вакансія

У Віндзорському палаці з’явилася вакансія хатньої робітниці. Цікавим є те, що їй обіцяють зарплату нижчу за мінімальну.

Новому співробітнику також обіцяють повний соціальний пакет, можливість подорожувати до інших королівських резиденцій та підтримку в кар’єрному зростанні. Вакансія була розміщена на вебсайті королівської сім’ї.Кого шукають на роботу у Чарльза III

Претенденткам пропонується зарплата всього 10,57 фунтів стерлінгів за годину, що на 87 пенсів менше від мінімальної заробітної плати в країні, яка становить 11,44 фунтів стерлінгів.

Працювати потрібно по 40 годин на тиждень. Успішний кандидат буде відповідати за підтримку чистоти та порядку в королівській резиденції, насамперед у Віндзорському замку.

До обов’язків також входитиме догляд за гостями замку, робота впродовж п’яти днів на тиждень, включно з деякими вихідними, також можливі поїздки до інших королівських резиденцій.

Ви утримуватимете, прибиратимете та доглядатимете за широким спектром інтер’єрів і предметів, гарантуючи, що вони будуть представлені в найкращому вигляді. Навчаючись у своїх колег, ви набудете необхідних спеціальних професійних навичок, завжди прагнучи до найвищих стандартів. Ви дбатимете про гостей і працюватимете на передовій, щоб підтримувати функції та заходи. Розвиток і навчання тут є звичайною справою, і вас заохочуватимуть розвивати свої навички,
– йдеться у вакансії.

Основним місцем роботи буде Віндзорський замок, але в разі необхідності обраному співробітнику нададуть житло. Також йому належить 25 днів щорічної відпустки, яка з часом зросте до 30 днів і “обросте” преміями за роки роботи.

Співробітники отримають ненакопичувальний пенсійний план на 15%, батьківську плату та відпустку, дні волонтерства, а також пільги для підтримки фізичного і психічного благополуччя.

Досвід роботи в “сфері ведення домашнього господарства або гостинності” буде великим плюсом для претендентів.

Роботодавець підкреслює, що важливо, аби кандидати прагнули розвивати свої навички та кар’єру в сфері гостинності. Він зазначає, що претенденти повинні бути уважними до деталей, гордитися своєю роботою та прагнути до високих стандартів обслуговування. Крім того, вони мають бути здатними ефективно працювати в команді, із задоволенням виконувати різні завдання та підтримувати інших.

“Добре організований і з хорошими навичками управління часом, ви можете дотримуватися термінів і ефективно працювати, щоб виконати роботу. Перш за все, ваш проактивний підхід і здатність вирішувати нові завдання зроблять вас цінним активом для команди”, – зазначає роботодавець.

Серед інших переваг є знижка 20% в магазинах Royal Collection Trust Shops та безплатні вхідні квитки в усі його філії.

Романчук Микола

Recent Posts

Винні будуть всі, у кого знайдуть фіктивну інвалідність: у Зеленського озвучили покарання

Чиновники, які користувалися фіктивною інвалідністю, будуть зобов’язані повернути всі виплати і додатково сплатити таку ж…

4 хв. ago

Будинок без дверей: дивна нерухомість спантеличила покупців у Англії

У Честерфілді продається будинок, який спантеличив усіх – на фасаді відсутні вхідні двері! Потенційні покупці…

12 хв. ago

Арешти через кібербулінг: сімох осіб звинуватили у цькуванні режисера відкриття Олімпіади

Французька поліція затримала сімох осіб через масове онлайн-знущання над режисером церемонії відкриття Олімпіади-2024 Томасом Джоллі.…

21 хв. ago

Названо місто, де на кожного місцевого припадає понад сотня туристів

Мрієте про ідеальний відпочинок? Готуйтеся до натовпів! Нове дослідження показало: є міста, де туристів більше,…

25 хв. ago

На заводі у Рівненській області виявлено мертвого лева: як він там опинився

На території Костопільського заводу з утилізації відходів на Рівненщині знайдено мертве тіло лева. Попередні висновки…

57 хв. ago

Таємницю катаклізмів буде розкрито: вчені пробурять свердловину в епіцентрі потужного землетрусу

Група міжнародних вчених, включно з Австралійським національним університетом (ANU), готується до доволі сміливої місії в…

1 годину ago