Леді Гага підірвала Париж: чому виступ на Олімпіаді обернувся скандалом?

Виступ Леді Гаги на церемонії відкриття Олімпійських ігор у Парижі став однією з найобговорюваніших подій цього літа. Хоча її феєричне шоу, в якому співачка поєднала елементи театру, музики та спорту, зачарувало багатьох глядачів, воно також спровокувало шквал критики. Про це  розповідає РБК-Україна.

Основна причина скандалу полягає в тому, що організатори Олімпіади запросили для виконання головної пісні церемонії відкриття не французьку, а американську зірку. Багато французів вважають, що на такому важливому національному святі мала б виступати саме їхня співачка. Аргументи критиків різноманітні: від акценту Гаги під час виконання французької пісні до загального невдоволення тим, що іноземна зірка затьмарила місцевих талантів.

Соціальні мережі буквально вибухнули від коментарів, мемів і хештегів, присвячених цьому питанню. Багато користувачів висловили обурення тим, що їхню культуру нібито принижують, запрошуючи іноземну зірку. Інші ж, навпаки, захищали рішення організаторів, зазначаючи, що Гага – це світова зірка, яка може залучити додаткову увагу до Олімпіади.

«Хіба у Франції немає співаків? Чому Леді Гага – найкращий вибір для виконання пісні французькою мовою?», – цитує думку незадоволених глядачів видання LADbibl.

Деякі аналітики вбачають у цьому скандалі не лише культурний, а й політичний підтекст. Вони вважають, що критика на адресу Гаги є відображенням більш глибоких суспільних проблем у Франції, пов’язаних з ідентичністю, націоналізмом та глобалізацією.

«Всупереч деяким повідомленням ЗМІ, музиканти, які виступатимуть на церемоніях Ігор у Парижі 2024 року, не отримають гонорар за свої послуги», – повідомили організатори.

Не можна не згадати й економічний аспект цього питання. Багато людей звернули увагу на те, що ні Гага, ні інші зірки, які виступали на церемонії відкриття, не отримали гонорару за свою участь. Це викликало додаткові питання щодо того, чому такі відомі артисти погодилися виступати безкоштовно. Деякі припускають, що це могло бути частиною маркетингової стратегії, спрямованої на підвищення популярності Олімпіади.

Ольга Степанова

Recent Posts

Найдорожчий будинок у Канаді зрівняли із землею: як і чому так сталося

Тривалий час розкішний особняк у Торонто вважали найдорожчою нерухомістю Канади. Свого часу там зупинялися багато…

1 хв. ago

Швейцарія створила робота-змію для порятунку людей під завалами

Студенти Лабораторії автономних систем ETH Zurich у Швейцарії розробили гнучкого пошуково-рятувального робота під назвою RoBoa,…

5 хв. ago

Соціалка більше не буде як раніше: Рада ухвалила закон – до чого готуватися

Як стало відомо з повідомлення нардепа Гончаренко, що Рада в першому читанні проголосувала законопроєкт про модернізацію…

10 хв. ago

В Ісландії через виверження вулкана евакуювали популярний курорт Блакитна лагуна

Вулкан на південному заході Ісландії вивергнувся всьоме з грудня, викинувши в повітря клуби диму, коли яскраво-помаранчева…

13 хв. ago

Магнітна буря на порозі: Сонце вирішило трохи “струсонути” Землю

Якщо ви сьогодні відчуваєте, що ваше самопочуття нагадує старий Wi-Fi — повільний і нестабільний, то…

15 хв. ago

Верховна Рада під прицілом: Кремль може готувати новий ракетний удар

Російські атаки на українські міста стають дедалі жорстокішими й непередбачуваними. У хід ідуть різні види…

19 хв. ago