Леді Гага підірвала Париж: чому виступ на Олімпіаді обернувся скандалом?

Виступ Леді Гаги на церемонії відкриття Олімпійських ігор у Парижі став однією з найобговорюваніших подій цього літа. Хоча її феєричне шоу, в якому співачка поєднала елементи театру, музики та спорту, зачарувало багатьох глядачів, воно також спровокувало шквал критики. Про це  розповідає РБК-Україна.

Основна причина скандалу полягає в тому, що організатори Олімпіади запросили для виконання головної пісні церемонії відкриття не французьку, а американську зірку. Багато французів вважають, що на такому важливому національному святі мала б виступати саме їхня співачка. Аргументи критиків різноманітні: від акценту Гаги під час виконання французької пісні до загального невдоволення тим, що іноземна зірка затьмарила місцевих талантів.

Соціальні мережі буквально вибухнули від коментарів, мемів і хештегів, присвячених цьому питанню. Багато користувачів висловили обурення тим, що їхню культуру нібито принижують, запрошуючи іноземну зірку. Інші ж, навпаки, захищали рішення організаторів, зазначаючи, що Гага – це світова зірка, яка може залучити додаткову увагу до Олімпіади.

«Хіба у Франції немає співаків? Чому Леді Гага – найкращий вибір для виконання пісні французькою мовою?», – цитує думку незадоволених глядачів видання LADbibl.

Деякі аналітики вбачають у цьому скандалі не лише культурний, а й політичний підтекст. Вони вважають, що критика на адресу Гаги є відображенням більш глибоких суспільних проблем у Франції, пов’язаних з ідентичністю, націоналізмом та глобалізацією.

«Всупереч деяким повідомленням ЗМІ, музиканти, які виступатимуть на церемоніях Ігор у Парижі 2024 року, не отримають гонорар за свої послуги», – повідомили організатори.

Не можна не згадати й економічний аспект цього питання. Багато людей звернули увагу на те, що ні Гага, ні інші зірки, які виступали на церемонії відкриття, не отримали гонорару за свою участь. Це викликало додаткові питання щодо того, чому такі відомі артисти погодилися виступати безкоштовно. Деякі припускають, що це могло бути частиною маркетингової стратегії, спрямованої на підвищення популярності Олімпіади.

Ольга Степанова

Recent Posts

Платять за комуналку та хліб: мати бере з малолітніх дітей гроші за оренду

Міллі, багатодітна мати, яка активно веде свою сторінку у TikTok, вирішила навчати своїх дітей фінансовій…

2 години ago

Будуть серйозні проблеми: юрист пояснив що буде з ухилянтами після в’язниці

В Україні в судовій практиці вже є випадки, коли ухилянтам за свідомий вибір не мобілізуватися…

2 години ago

На висоті 9000 метрів: пасажир під час турбулентності намагався вкрасти літак

Йти до своєї мрії – без сумніву, прекрасно. Однак потрібно розуміти, коли не час й…

2 години ago

Не зобов’яжуть мобілізуватися: категорії, які не забере ТЦК

Внесення змін до мобілізаційного законодавства України кардинально змінює правила призову для осіб з інвалідністю. Зокрема,…

2 години ago

Аргентина закликала міжнародний суд видати ордер на арешт президента Венесуели

Аргентина звернулася до Міжнародного кримінального суду з проханням видати ордер на арешт президента Венесуели Ніколаса Мадуро на тлі…

2 години ago

“Нісенітниця”: Шольц розніс бюрократів, які блокують працевлаштування біженців з України

Німецька бюрократія стоїть на заваді працевлаштуванню сотень тисяч українських біженців, які мають затребуваний на німецькому…

2 години ago