У Польщі ринок предметів розкоші за 2023 рік виріс до 42,4 млрд злотих ($10,8 млрд).
Про це йдеться у звіті аудиторської фірми KPMG.
Майже 60% ринку розкоші у Польщі припадає на елітні автомобілі. Далі йдуть готельні та SPA-послуги, одяг та аксесуари, нерухомість, алкоголь, косметика та парфумерія, а також ювелірні вироби та годинники.
На думку авторів звіту, таке зростання частково забезпечили українці.
“Попри підвищення податкового порогу, зросла кількість людей, які заробляють понад 120 000 злотих на рік. Таке збільшення можна пояснити, з-поміж іншого, високою інфляцією та значним зростанням зарплати. Крім того, наплив до Польщі громадян України, які працюють у міжнародних корпораціях і добре заробляють, також міг сприяти такому зростанню”, – прокоментував результати дослідження Анджей Марчак, партнер KPMG і керівник департаменту податкового консультування в Центральній та Східній Європі.
Нещодавнє випробування ракети Starship, яка є найбільшою і найпотужнішою ракетою-носієм у світі, закінчилося тим, що верхній ступінь…
Скандальний український політик Євген Мураєв, якого підозрюють у державній зраді, повідомив, що живе та працює…
Обраний президент Дональд Трамп планує випустити указ, який підносить криптовалюти до рангу пріоритетних напрямів політики і дає…
Ексведучий телеканалу очільника забороненої в Україні партії «Опозиційна платформа – За життя» Віктора Медведчука Макс…
В Україні затверджено нові правила щодо обов’язкової базової військової підготовки для студентів чоловічої статі. Відмова…
За процесуального керівництва Офісу Генерального прокурора народному депутату України VII-IX скликань Вадиму Новинському повідомлено про…