У Польщі ринок предметів розкоші за 2023 рік виріс до 42,4 млрд злотих ($10,8 млрд).
Про це йдеться у звіті аудиторської фірми KPMG.
Майже 60% ринку розкоші у Польщі припадає на елітні автомобілі. Далі йдуть готельні та SPA-послуги, одяг та аксесуари, нерухомість, алкоголь, косметика та парфумерія, а також ювелірні вироби та годинники.
На думку авторів звіту, таке зростання частково забезпечили українці.
“Попри підвищення податкового порогу, зросла кількість людей, які заробляють понад 120 000 злотих на рік. Таке збільшення можна пояснити, з-поміж іншого, високою інфляцією та значним зростанням зарплати. Крім того, наплив до Польщі громадян України, які працюють у міжнародних корпораціях і добре заробляють, також міг сприяти такому зростанню”, – прокоментував результати дослідження Анджей Марчак, партнер KPMG і керівник департаменту податкового консультування в Центральній та Східній Європі.
Нещодавно Дональд Трамп змінив риторику та різко пішов на зближення з Росією. У Інституті вивчення…
В Антарктиді – надзвичайна пригода. На дослідницькій станції, що належить Південній Африці, серед групи вчених завівся власний…
З 2025 року Європейський Союз запроваджує систему ETIAS, яка змінить правила короткострокових поїздок для громадян…
Президент США Дональд Трамп оголосив про негайне припинення охорони Секретної служби для Гантера та Ешлі Байден, дорослих…
Президент Дональд Трамп оголосив у понеділок, що його адміністрація випустить 80 000 сторінок раніше засекречених…
Вчені з'ясували, що певні емоційні стани можуть призводити до того, що люди починають вірити в конспірологічні…