У Польщі ринок предметів розкоші за 2023 рік виріс до 42,4 млрд злотих ($10,8 млрд).
Про це йдеться у звіті аудиторської фірми KPMG.
Майже 60% ринку розкоші у Польщі припадає на елітні автомобілі. Далі йдуть готельні та SPA-послуги, одяг та аксесуари, нерухомість, алкоголь, косметика та парфумерія, а також ювелірні вироби та годинники.
На думку авторів звіту, таке зростання частково забезпечили українці.
“Попри підвищення податкового порогу, зросла кількість людей, які заробляють понад 120 000 злотих на рік. Таке збільшення можна пояснити, з-поміж іншого, високою інфляцією та значним зростанням зарплати. Крім того, наплив до Польщі громадян України, які працюють у міжнародних корпораціях і добре заробляють, також міг сприяти такому зростанню”, – прокоментував результати дослідження Анджей Марчак, партнер KPMG і керівник департаменту податкового консультування в Центральній та Східній Європі.
Загарбники на тимчасово окупованих РФ територіях шантажують українців, змушуючи ставати донорами крові для армії РФ.…
Країна-агресор Росія поставила Північній Кореї більше мільйона барелів нафти (56 тисяч тонн) з березня 2024 року. Про це повідомляє ВВС з посилання на дані…
Міністр оборони Рустем Умєров зазначив, що йдеться не про ліквідацію ТЦК, а про створення сучасної…
Американська база протиракетної оборони у Редзіково на півночі Польщі має виключно оборонний характер, а якщо…
Криптовалютний підприємець Джастін Сан витратив понад 6 мільйонів доларів на банан, приклеєний скотчем до стіни…
У випадку запуску по Києву новітньої ракети середньої дальності "Орешник" є велика ймовірність, що її зіб'ють.…