Вісім ідеально круглих кульок для коктейлів пропонує своїм покупцям компанія Erewhon, що володіє мережею престижних супермаркетів у Лос-Анджелесі, де отоварюється і сімейство Кардаш’ян. За упаковку замороженої води вимогливим любителям випивки доведеться викласти $32, повідомляє Daily Star.
Лід виробляється компанією Penny Pound Ice, яка виробляє і поширює лід у Південній Каліфорнії. Він має торгову марку “ballz” і призначений для багатих клієнтів. Однак навіть їм іноді доводиться пояснювати раціональність таких витрат.
“Це була найбільша перешкода: спробувати пояснити і, я думаю, в певному сенсі виправдати різницю в продукті, а також різницю в ціні. Одна з моїх шаблонних аналогій — порівняння його з розкішним автомобілем: якщо ви витрачаєте $50, $60, $100 на пляшку віскі, мескаля або рому, але додаєте звичайний лід, це буде еквівалентно… На мій погляд, купити Lamborghini і залити в нього звичайний неетилований бензин — це не значить служити продукту, на який ви витратили стільки грошей”, — розповів Гордон Беллавер з Penny Pound.
Продукція Penny Pound варіюється від звичних видів льоду, таких як гальковий лід ($7 доларів за 3 кг), до незвичайних, зокрема золотих лускатих каменів ($28 доларів за вісім штук) і круглих кульок, наповнених їстівними орхідеями ($40 за вісім кульок). Хоча компанія існує з 2012 року (її продукція використовується в коктейль-барах, таких, як Thunderbolt у Лос-Анджелесі), на полиці Erewhon вона потрапила тільки минулого місяця, звідси і сплеск нової уваги.
“Що більше люди говорять про це, навіть якщо це в негативному ключі, то більше людей знають про це і, можливо, захочуть це спробувати. Я завжди хочу продемонструвати це людям. Купіть пакетик, покладіть його поруч із чимось, що ви п’єте, і дайте мені знати. Якщо ваш стандартний лід із морозильної камери смачніший і не тане швидше, тоді чудово. Але мені ще належить побачити, щоб це сталося”, — підкреслив Гордон.
Компанія Penny Pound була заснована Еріком Альперіном і Седдом Мозесом з метою запропонувати якіснішу продукцію барам і ресторанам за зразком компаній з виробництва льоду в Нью-Йорку, які були створені за зразком компаній з виробництва льоду в Японії, де лід вважається ключовим фактором. і важливий інгредієнт, а не другорядна думка. По суті, мета Penny Pound — змусити всіх пити краще, використовуючи у своїх напоях міцніші, довговічніші та холодніші продукти.
Деякі покупці в соціальних мережах висміюють дорогий лід, але, як і у всіх речей із завищеною ціною, у нього теж є свої шанувальники. Одна з них — зірка TikTok Ліззі Душай, яка похвалила лід і сказала, що він “схожий на кришталеву кулю”.
@lizziedushaj im really upset my video giving context to this before this one was taken down #erewhon #pennypoundice ♬ original sound – lizzie dushaj
Російські окупанти на даний час захопили 25% міста Курахове Донецької області. Про це повідомив експерт BILD з аналізу відкритих…
21 листопада 2024 року держава-агресор росія завдала удару по території України, застосувавши балістичну ракету ймовірно…
Лідер фракції "Європейська солідарність" Петро Порошенко вбрався у куртку люксового італійського бренду за 6000$ на…
У п'ятницю, 22 листопада, Карпати покрив рясний снігопад, на горі Піп Іван Чорногорський випав сніг…
"Ощадбанк" наживається на пенсіонерах, списуючи приховані комісії та нав'язуючи непотрібні послуги. Про це заявляє клієнтка…
Голова тимчасової слідчої комісії Верховної Ради з питань порушення законодавства у Міноборони та ЗСУ Ганна…