Чоловік відмовився поступитись місцем людині з інвалідністю: у мережі йому «аплодують стоячи»

Чи не в кожного досвідченого мандрівника хоча б раз у житті просили помінятися місцями. Причини можуть бути різними: від об’єднання сімей, які не змогли забронювати місця разом, до пасажирів, які хочуть мати кращий вид з вікна. Детальніше про такі випадки йдеться на одному з тематичних форумів в Reddit.

Більшість мандрівників погоджуються з тим, що у разі бронювання місця на рейс, ви не зобов’язані від нього відмовлятися на прохання сторонньої особи. Звичайно, ніщо не заважає люб’язно погодитися на обмін, але примушувати до цього заборонено. За правилами, пасажир має повне право сказати “ні”, якщо пропозиція його не влаштовує.

Інше питання: що робити, якщо людина, яка просить помінятися місцями, має вагому причину, наприклад, не хоче, щоб її діти подорожували на самоті, або має інвалідність? Один турист розповів, як відмовився піти на поступки парі пенсіонерів під час нещодавнього польоту, навіть після того, як дізнався, що один з них має інвалідність.

В яких випадках можна не поступатися місцем людині з інвалідністю, правила поведінки, подорож, мандрівкаВ яких випадках можна не поступатися місцем людині з інвалідністю, правила поведінки, подорож, мандрівка
Пасажири не зобов’язані мінятися місцямиФото: Pixabay

У дописі на Reddit він поділився досвідом чотиригодинного перельоту зі своєю дівчиною, яка боїться літаків й приймає ліки перед тим, як сісти на борт, щоб впоратися з подорожжю. Коли автора попросили помінятися місцями, той відмовився.

На його подив, стюардеса стала на бік старшої пари, стверджуючи, що один з них має інвалідність, тому молодь повинна поступитися місцем, щоб вони могли сидіти разом. Попри це, чоловік стояв на своєму і знову відхилив пропозицію, змусивши стюардесу “закотити очі”, перш ніж інша пасажирка посунулася.

Один з користувачів мережі у розділі коментарів висловив свою думку з цього приводу, зазначивши:

  • “Ви і ваша партнерка забронювали ці місця заздалегідь — вони ваші. Якщо цій парі потрібні особливі умови, вони повинні повідомити про це заздалегідь під час бронювання”;
  • “Ви забронювали конкретні місця і мали 100% право зайняти їх”;
  • “Я хотіла б, щоб стюардеси перестали запитувати людей, чи не бажають вони помінятися місцями. Інколи вони створюють такі умови, що сказати “ні” просто незручно”;
  • “Аплодую стоячи”.
Ковальчук Світлана

Recent Posts

Платитимуть навіть пенсіонери: кого позбавлять безкоштовного проїзду

Відомо, хто з пенсіонерів в Україні їздить безкоштовно, а хто має платити. Більшість пенсіонерів в…

4 хв. ago

Вже з 1 червня: “ПриватБанк” вводить нові обмеження

З 1 червня 2025 року ПриватБанк запровадить нові обмеження на однорангові перекази між рахунками фізичних…

13 хв. ago

Платитимемо вдвічі більше: в Україні підвищать тарифи на воду та опалення

В Україні планують підвищити тарифи на опалення та гарячу воду на 50%. Зокрема, платіжки збільшаться…

21 хв. ago

Лікар помилився з діагнозом: чи реально отримати компенсацію в Україні

Неправильний діагноз у лікарні може мати серйозні наслідки для здоров’я пацієнта. Але компенсацію за лікарську…

33 хв. ago

Сьогодні неподалік Землі пролетять три небезпечні астероїди

28 травня повз Землю пролетять три астероїди, яким присвоєно клас потенційно небезпечних, проте загрози для…

42 хв. ago

Комунальна “амністія”: чи можуть українцям анулювати борги за платіжками

Українці активно накопичують борги за газ, воду, опалення та інші житлово-комунальні послуги. Про це заявив…

50 хв. ago